سردار مفخمی :حفظ حرمت خانواده‌های شهدا یک تکلیف و وظیفه همگانی است

فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم یادواره 17 تن از شهدای انتظامی شهرستان نکا که با محوریت شهید «رضا شیخی» از شهدای تروریستی اخیر در زاهدان و مدافع وطن در حرم شهدای گمنام این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای عرصه نظم و امنیت، از مردم شهرستان نکا بعنوان مردمی شریف، مومن، شهید پرور و ولایتمدار یاد کرد گفت: تا زمانی که فرهنگ ناب شهادت در جامعه وجود دارد دشمن با هر تهدید و شیوه و شگردی نمی‌تواند خدشه به آرمان‌های نظام و انقلاب وارد کند..
به گزارش نیکا خبر ؛سردار «مفخمی شهرستانی» با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلام، افزود: دشمن از شیوع ویروس کرونا به عنوان یک فرصت سوء استفاده کرد تا با استفاده از ناآگاهی و غفلت برخی افراد بتواند آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس را خدشه دار کند
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: دشمن به خیال خام خود توانسته است گامی در جهت تضعیف نظام مقدس جهوری اسلامی بعد از غائله چهار ماهه سال گذشته بردارد و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را تضعیف کند، اما جوانان معتقد و فرزندان برومند شما در فراجا برای دفاع از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند و در این راه مظلومانه شهید شدند.
وی افزود: امروز امنیت جامعه بها و مرهون خون پاک عزیزانی مثل شهید رضا شیخی است که مقتدرانه در مقابل هجمه سنگین دشمنان نظام ایستادگی کردند.
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به حوادث ماه گذشته در حنمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان و پاسگاه مرزی مزه سر در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: همکاران ما در این دو حادثه تا پای جان ایستادند و از مقر خود دفاع کردند
سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: دشمنان نظام وقتی ناکام ماندند به عملیات تروریستی کور دست زدند و به اکیپ گشت پلیس راه که یکی از اکیپ‌های فعال در کنترل ترافیک و تصادفات بوده حمله کردند و بزدلانه عزیزان ما را به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه امروز مردم شریف استان مازندران و شهرستان نکا قدر و ارزش شهید و شهادت را می‌دانند و پای خون شهدا ایستاده‌اند، افزود: مردم شریف ما حرمت خود شهیدان را می‌دانند و به آن افتخار می‌کنند و تا زمانی که این فرهنگ ناب در جامعه وجود دارد دشمن با هر تهدید و شیوه و شگردی نمی‌تواند خدشه به آرمان‌های نظام و انقلاب وارد کند.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام شهید و شهادت، افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی شهادت بالاترین پاداش و رمز فی سبیل الله است و شهادت برای انسان‌های پاک و باهوشی است که بهای شهادت را می‌دانند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، حفظ حرمت خون پاک شهیدان و حرمت خانواده‌های شهدا را یک تکلیف و وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از خانواده‌های شهدا به عنوان قهرمانان برتر کشوری یاد کرد.

وی افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خانواده شهدا در عرصه قرآنی نماد بزرگ صبر و اسقتامت هستند و در عرصه جهاد با نفس علی رغم میل و اشتیاق به فرزندان، همسران و پدران خود جهادی عمل می‌کنند. همچنین در حوزه انسانی مایه عزت انسانی هستند و در حوزه اجتماعی وظیفه و تکلیف ما تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداست.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا به شهیدان خود افتخار می‌کنند و ما نیز باید ارزش این خون‌های پاک که زیر درخت انقلاب ریخته شده را بدانیم چرا که آسایش و آرامشی که داریم به برکت همین خون‌های پاک شهیدان است.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به دیدار با جانبازان قطع نخاعی در استان، گفت: آنها دو تا سفارش داشته‌اند که قدردان مردم شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *