آقای استاندار این چه وضعیتی هست که تیم مدیریتی شما در استان آن را درست کرد؟

گلایه شدید امام جمعه بابلسر از استاندار مازندران

حجت الاسلام والمسلمین محمداسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در خطبه دوم نماز با اشاره به وضعیت مدیریت استان، بشدت از وضعیت موجود انتقاد کرد.

◽️ وی با مخاطب قرار دادن استاندار مازندران گفت: آقای استاندار این چه وضعیتی هست که تیم مدیریتی شما در استان آن را درست کرد. داد کشاورز بلند است داد باغدار بلند است حالا هم با وضعیت اسفناکی که در نانوایی ها به وجود آمد داد همه بلند شد.

◽️قلی پور ادامه داد: بعضی از مدیران شما فکر می کنند عقل کل هستند و احساس می کنند به مشورت اصلا نیاز ندارند. از امام جمعه که مشورت نمی گیرند اما وقتی کار به مشکل می خورد و افتضاح به بار می آید مردم یقه امامان جمعه را می گیرند.

◽️امام جمعه بابلسر با اشاره به سفر وزیر کشاورزی به مازندران گفت: مگر این استان کشاورزی نیست پس چرا وزیر کشاورزی بجای شنیدن درد دل کشاورزان ، اقدام به بازدیدهای شبانه می کند و بی سر و صدا از همان راهی که آمد از همان راه هم رفت. مگر نباید امام جمعه در جریان این سفر قرار گیرد تا مسائل کشاورزان را بی واسطه به وزیر منتقل کند؟!

◽️ وی با ابراز تاسف از انتصاب برخی افراد در بدنه مدیریتی استانداری که سابقه اجرائی هم ندارند اظهار داشت: بعضی ها عوضی در این دولت مردمی مسئولیت گرفتند. آنها اصلا منش مردمی دولت را نمی دانند. تیم مدیریتی در استان بشدت ضعیف هست و هیچ نشانه ای از مردمی بودن در این تیم وجود ندارد.

◽️قلی پور به تماس خود با استاندار هم اشاره کرد و گفت: من از روز قبل تا زمان صحبت کردن در خطبه ها، بیش از دویست بار تماس گرفتم تا مسائل را تلفنی پیگیری و حل کنم اما دریغ از یک پاسخ جناب استاندار! آیا معنی مردمی بودن این هست؟!

◽️امام جمعه بابلسر که اظهاراتش با تکبیر نمازگزاران مورد تائید قرار می گرفت با اشاره به وضعیت نانوایی ها، گفت: این چه وضعیست که در نانوایی ها به وجود آوردید. این وضعیت نه بخاطر کمبود آرد و یا نبود اعتبار هست بلکه بخاطر بی عرضگی مسئولین هست.

◽️قلی پور در پایان ضمن تاکید بر حمایت خود از دولت سیزدهم افزود: از دولت انقلابی و مردمی حمایت می کنیم و تا آخر هم ایستاده ایم اما معتقدیم این مدیران به دولت و محبوبیت دولت در بین مردم آسیب جدی می رسانند

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *