پیام مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نکا به مناسبت عید سعید قربان

محمدرضا بخشی‌پور، مدیر آموزش‌وپرورش در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را به آحاد مردم شهرستان نکا به‌ویژه فرهنگیان تبریک گفت.

✍ مشروح پیام به این شرح است:



 عید سعید قربان، یادبود بی‌همتای سرسپاری محض ابراهیم و اسماعیل در برابر پروردگار و معجزه بی‌بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق‌تعالی است. قربان جلوه‌گاه سرسپردن در برابر فرمان معبود و تجلی فضل و رحمت واسعه پروردگار و بالاترین و خالص‌ترین حد طاعت و بندگی در برابر خالق و شکوه ایثار و ایمان مخلوق است.

 عيد قربان، جشن رهيدن از اسارت نفس و منيّت‌های زمينی، تعلقات دنيوی و وسوسه‌های شيطانی است، عيد قربان عيد شكست شیطان و پيروزی و سربلندی ايمان و یقین و ابراهيميان عاشقی است که در پاسداری از خون شهيدان و ارزشهای الهی و انقلابی و حفظ و حراست از مرزهای ايران اسلامی شور و حماسه آفريدند و از هيچ ايثار و احسانی دريغ نمی‌ورزند، روزي است كه زيباترين جلوه تعبد در برابر خالق عيان می‌گردد و پرشكوه‌ترين عشق‌ها رقم می‌خورد.


 امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد برای مقابله با شیطان‌صفتان و خنثی کردن توطئه‌های تفرقه‌افکنانه ‌دشمنان است و ایام مبارکی همچون عید سعید قربان می‌تواند مظهر وحدت و یکپارچگی باشد.

 اینجانب فرارسیدن دهم ذی‌الحجه، موسم رستگاری حج و عید بزرگ و خجسته قربان را به تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان نکا و خانواده‌های معزز شهدا که خلیل‌وار فرزندانشان را به قربانگاه فرستاند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم که همه‌ی ما بتواتیم با تمسک به آموزه‌های رفیع دین مبین اسلام ،از برکات معنوی این ایام بهره‌مند گردیم و در مسیر قرب الهی گام برداریم.

              محمد‌رضا بخشی‌پور 
  مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نکا

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *