راه‌اندازی هنرستان جوارکارخانه دیار نیکان

انعقاد تفاهم‌نامه تاسیس و راه‌اندازی هنرستان جوار کارخانه “شرکت دانش بنیان فولاد ماشین” در شهرستان نکا
🔻به گزارش نیکا خبر ؛حسین کمالی” مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه تفاهم نامه راه اندازی مدارس جوار صنعت اظهار داشت: هرجا که علم و صنایع و دانش وجود داشته باشد ، مکان مبارکی است و دین اسلام ترویج به علم اندوزی و دانش افزایی دارد.
🔻وی افزود: آموزش و پرورش مازندران بر اساس سیاستی که ابلاغ شد، به این باور رسیدیم که مهارت در دانش آموزان را تقویت کنیم و ارتقاء بخشیم.
🔻مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: آموزش ها باید مهارت محور باشد تا وقتی دانش آموزان وارد بازارکار می شوند از هنر خلاقیت برخوردار باشند.
🔻وی در ادامه گفت: دانش آموزان با تمرین و ممارست و کسب تجربه و خودباوری می توانند در مواجهه با چالش ها و موانع خوب عمل کنند.
🔻رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران افزود: آموزش و پرورش واقعیت های جامعه  در حوزه های مختلف را  در  مدرسه ترسیم می کند و راه اندازی مدارس در جوار صنعت نیز مورد تاکید است.
🔻مدیر کل آموزش و پرورش مازندران متذکر شد: هدف از راه‌اندازی مدارس در جوار صنعت، آموزش نیروی انسانی مهارت محور است تا برای خود، صنعت و جامعه مفید باشند.
🔻در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش در محیط واقعی کار با مشارکت صنایع؛ تفاهم‌نامه تاسیس و راه‌اندازی هنرستان جوار کارخانه “شرکت دانش بنیان فولاد ماشین با حضور ” حسین کمالی” مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و “لطیفی”مدیر شرکت دانش بنیان فولاد ماشین”شهرستان نکا امضا شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *