تجهیز یازده سایت مخابراتی در روستاهای هزارجریب نکا

بخشدار هزارجریب نکا از راه اندازی و تجهیز یازده سایت مخابراتی در روستاهای هزارجریب نکا خبر داد

به گزارش نیکا خبر ;عباس لطف آبادی از تامین اعتبار لازم جهت تجهیز و راه اندازی یازده سایت تلفن همراه برای روستاهای مناطق بالادست هزارجریب نکاخبرداد . بخشدار هزارجریب نکا خاطر نشان کرد : ۳۲۰میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه اندازی سایت های مخابراتی روستاهای اریم ،ورپام،نوده، سیدخیل ؛زروم،پجت، بادابسر، کفرات، بندبن،چناربن اریم و شیرکلا اختصاص یافت
وی با بیان اینکه در پی سفر استاندار محترم مازندران و مصوبات سفر نخستین روز از سال ۱۴۰۱ پیگیری های موثر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اعتبارات لازم جهت تامین پوشش اینترنت این روستاها از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جذب و جهت اجرایی شدن به اپراتورهای تلفن همراه تخصیص داده شد .

وی اظهار امیدواری کرد انشالله با پیگیری های بعمل آمده توسط بخشداری پوشش صوت و اینترنت تلفن همراه اول و ایرانسل در روستاهای ورپام،لترگاز علیا،درمزار،حسین آباد،زنگت علیا،زنگت سفلی،نوده ،زروم، بادابسر،چناربن،اریم،شیرکلا،لیمونده،بندبن و تجرخیل تقویت خواهد شد.
بخشدار هزارجریب نکا در ادامه افزود: در سال جاری حدود ۹۷کیلومتر از خط انتقال پروژه فیبر نوری حفاری و فیبرگزاری گردید و این پروژه با ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت مخابرات در ادامه از روستای چناربن تا بادابسر بطول ۳۵ کیلومتر اجرایی خواهد شد.
وی در پایان از زحمات دکتر بابایی فرماندار سابق شهرستان نکا و پیگیری دکتر شریعتی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس اعزی مدیرکل محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پیگیری و تامین اعتبارات لازم این پروژه ها قدردانی نمود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *