تاکید آیت الله لائینی بر تکمیل و تامین تجهیزات نیروی انتظامی از سوی دولت

در دیدار سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح شد:نیروی انتظامی مازندران نیازمند بودجه ملی و نیروهای بیشتر است

🔸️سفر شما به مازندران برای ما یک فرصت و غنیمت است، اینکه مازندران با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد را بارها تکرار کرده‌ایم. با توجه به اینکه در طول ۲۰ روز ۲۰ میلیون جمعیت وارد مازندران می‌شود اما هنوز از بودجه ملی خبری نیست.

🔹️استان مازندران هم نیاز به بودجه ملی دارد و هم تعداد نفرات نیروهای انتظامی استان باتوجه به حجم بالای کار در حوزه مدیریت امنیتی و اخلاقی باوجود آزادشدن سواحل دریای خزر کافی نیست و باید افزایش پیدا کند، الحمدالله الان نیروی جوان فراوان داریم در حالی که در چند سال آینده با کمبود نیروی جوان مواجه خواهیم بود.

امنیت مسئله مهمی است، خوشبختانه نیروی انتظامی در مازندران در برخورد با دو مسئله کرونا و اغتشاشات موفق عمل کرد و با رافت و اخلاق نقش آفرینی کرد، امیدواریم شاهد امنیت و عدالت بیشتر باشیم.

◽ شما سرباز عدالت و امنیت هستید، حفظ امنیت در مقابل عوامل مخل امنیت و سرقت و موارد دیگر مهم است.

🔸️انتظار بنده این است که دولت محترم حداقل دوربین با هدف پایش تصویری و تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی را تامین کند؛ همینطور توجه به معیشت نیروی انتظامی مسئله مهمی است.

🔹️امیدواریم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از جمله نیروی انتظامی با تعامل با هم عمل کنند تا شاهد فعالیت‌ها و آثار بهتری از عملکردها به‌خصوص در فصل تابستان باشیم.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *