برگزاری یادواره شهدای دهکده جهانی مقاومت اسلامی «روستای کیاپی»

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت حادثه قیام خونین 15 خرداد و یادواره شهدای دهکده جهانی مقاومت اسلامی روستای «کیاپی» با سخنرانی «منصورعلی زارعی» نماینده مردم ساری و میاندورود درمجلس شورای اسلامی درحسینیه سیدالشهداء (ع) این روستا برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر؛ زارعی با تاکید بر لزوم تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام(ره) برای نسل جوان، تصریح کرد: سی و چهار سال از عروج عارفانۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی گذشته است و جوانان امروز کشور که حضرت امام(ره) را ندیده و درک نکرده‌اند، می‌توانند با مطالعۀ آثار بنیانگذار جمهوری اسلامی به شخصیت و جایگاه والای ایشان پی‌ببرند.
وی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی در 12 بهمن سال 57 بر فرودگاه دل میلیون‌ها ایران فرود آمد، افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام پس از گذشت ۳4 سال از ارتحال جانسوز، همچنان در بهشت زهرای دل مردم جای دارد.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره دو خطر فراموش‌شدن و تحریف، مناسبت‌های انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی تلاش می‌کنند شخصیت حضرت امام(ره) را تحریف کنند یا به نوعی مسائلی را با دروغ به ایشان نسبت دهند که باید بسیار هوشیار بود و فریب نخورد
منصورعلی زارعی با تاکید بر اینکه امام راحل توانست هیمنه پوشالی استکبار را در هم بشکند، گفت: انقلاب اسلامی با دشواری و سختی های بسیاری به پیروزی رسید و اگر نصرت و یاری الهی نبود این سختی ها به آسانی تبدیل نمی شد
وی خاطر نشان کرد: امام ایمان و اعتقاد قلبی داشت که خون بر شمشیر پیروز است به همین دلیل هیچ گاه دست بر سلاح نبرد در جریان انقلاب اسلامی توانست وحدت و اتحاد را در میان ملت ایران ایجاد کرد و با باور کردن قدرت مردم و نصرت الهی می دانست که این مردم می توانند رژیم شاهنشاهی را سرکوب و آمریکا و شوروی را بر سرجای خود بنشانند.
وی بیان کرد: امام همچنین در دل این ملت ریشه ترس از جور را خشکاند و جای آن فرهنگ شهادت و دلاوری را نهادینه ساخت و در این مسیر عزت و استقلال ملت ایران حفظ شد.
زارعی اظهار کرد : اندیشه‌های ضداستکباری معمار کبیر انقلاب اسلامی مرزها را در نوردید و ان سوی جهان تشنه تفکر ناب امام هستند برای تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره) باید از تمام ظرفیت ها به منظور ترویج اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی بهره‌برداری برد .
.نمانده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل ؛ خواستار بازخوانی وصیت‌نامه حضرت امام(ره) به عنوان منشور انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: رسانه‌ها و مبلغین انقلاب نسبت به تبیین شخصیت والای بنیانگذار جمهوری اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *