اعزام ۱۲۰۰ نفر از دیار نیکان به حرم مطهر امام خمینی

فرمانده سپاه نکا از اعزام ۱۲۰۰ نفر نکایی به حرم مطهر حضرت امام خمینی( ره) خبرداد
به گزارش نیکاخبر ، سرهنگ علی نجفی گفت : اعزام این تعداد زائر به ‌منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده عصر روز ۱۳ خرداد ماه به مرقد مطهر امام راحل انجام خواهد شد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا خاطر نشان کرد : مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام باید متناسب شان و منزلت آن پیشوا و رهبر فقید ملت و به شکل مردمی برگزار شود.
سرهنگ نجفی این نکته را هم تاکید کرد که : مراسم شهرستانی گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده ‌در ۱۵خرداد همراه بانماز مغرب وعشا در مسجدجامع شهرستان برگزار و در این رابطه از عموم مردم همیشه در صحنه دعوت بعمل می آید.

او خاطر نشان کرد :بابرگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم و اعزام زائران می‌توانیم ارزش‌های انقلاب را به نسل امروز منتقل کنیم.

سرهنگ نجفی در ادامه با اشاره به این نکته این برنامه از اهمیت والایی برخوردار است خاطر نشان کرد : باید همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط همکاری و هماهنگی لازم را با ستاد شهرستانی داشته باشند.
وی گفت :مردم شهرستان نکا با حضور در مرقد مطهر و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) میثاق خود را با رهبر کبیر انقلاب و آرمان‌های آن امام مستحکم‌تر از همیشه خواهند کرد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *