بخشدارهزارجریب نکا: مردم از تردد درحاشیه رودخانه ها خودداری نمایند

بخشدار هزارجریب نکا اعلام کرد :بر اساس اطلاعیه صادره از سوی هواشناسی استان مازندران ،از شب گذشته بارش باران در ارتفاعات بخش هزارجریب سبب وقوع سیلاب گردید

به گزارش نیکا خبر :عباس لطف آبادی در تماس تلفنی خود با این پایگاه اطلاع رسانی در شرق استان مازندران به شرح جریان سیلاب مناطق بالادست و میزان خسارت پرداخت و گفت:سیلاب اخیر سبب تخریب بستر رودخانه و آسیب به برخی روستاهای حریم رودخانه، سردهنه های کشاورزی،اراضی حریم رودخانه ،پل ها،ازبین رفتن شبکه آب شرب برخی از روستاها گردید .

وی به هماهنگی بخشداری هزارجریب با دستگاهای امداد رسان اشاره کرد و گفت :پس از وصول خبر و بررسی خسارت ها تیمی متشکل از بخشداری،منابع طبیعی،گاز ،برق،امور آب ،راهداری ،آب و فاضلاب به مناطق حادثه دیده اعزام شدند که پس از بررسی اقدام به بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و رفع مشکلات نمودند.

لطف آبادی در ادامه گفت :بخشدار هزارجریب طی ابلاغیه ایی به شوراهای اسلامی و دهیاران متذکر گردید نسبت به اطلاع رسانی به اهالی روستاها از تردد در مسیر رودخانه ها و شالیزارها جدا خودداری نمایند.

وی توجه به این نکته را ضروری دانست و گفت نظر به فرا رسیدن پایان هفته و گذران اوقات فراغت از مردم شهرستان میخواهیم که از اتراق و استقرار در حریم رودخانه ها تا عادی شدن وضعیت جدا خودداری نمایند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *