کتابت حدیث سلسله الذهب در نکا

مسئول کانون خدمت رضوی در زینبیه نکا عنوان کرد :در ایام دهه کرامت افتخارمیزبانی از کاتبان حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا فراهم شد
به گزارش نیکاخبر؛ دکتر محمد علی باقری از مشق عشق و کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت:مشق عشق، یک رخداد فرهنگی و معنوی بزرگی است که افتخار میزبانی از هنرمندان و خوشنویسان درکانون زینبیه نکا نصیب ما شده است.

وی با اعلام اینکه ؛ مشق عشق و کتابت حدیث قدسی سلسله الذهب در کانون زینبیه نکا در دهه کرامت، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ،شورای هیات مذهبی،کانون خدمت رضوی و با همت بلندخوشنویسان و هنرمندان از انجمن خوشنویسان این شهرستان، ، همزمان با برپایی چشن میلاد امام رضا با حضور عاشقانه و عارفه مردم برگزار شد

وی افزود:درحاشیه این برنامه معنوی ؛ حجت الاسلام اکبری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نکا و بامداحی روح الله مهدیان فضای معنوی خاصی به زینبیه بخشد که موذد توجه حضار قرار گرفت .

باقری گفت: فراهم شدن اسباب انس و آشنایی با معارف اهل بیتی، رشد و تقویت هنر دینی و متعهد، ارائه جذاب و تاثیرگذار احادیث در قالب هنر، تولید آثار فاخر با بهره مندی از هنر خوشنویسی و تقویت پیوند عاطفی و قلبی هنرمندان با کتاب سلسله الذهب از اهداف برگزاری همایش کتابت حدیث سلسه الذهب بود .

باقری اظهار کرد: احادیث و به خصوص حدیث قدسی سلسله الذهب همچون قرآن کتاب دستورالعمل زندگی در همه عصرها و نسل هاست و باید در این راستا و نهادینه کردن این کتاب در بین نسل جدید تلاش شود.

وی به نقش مهم مساجد و کانون های فرهنگی هنری در توسعه برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و یادآور شد: همه ظرفیت های کشور باید برای توسعه برنامه های این دهه به کار گرفته شوند و ما هم از این فرصت استفاده می کنیم.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *