افتتاح ساختمان جدید مدرسه ریحانه الرسول (س)نکا

همزمان با نخستین روز از دهه کرامت و با حضور نماینده محترم ولی فقیه ساختمان جدید مدرسه علمیه ریحانه الرسول نکا افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش نیکا خبر آئین افتتاح مجموعه ریحانه الرسول(س) نکا با حضور مدیر حوزه علیمه مازندران طلاب و اساتید امام جمعه محترم نکا ،فرماندار شهرستان نکا ، مدیران مدارس علیمه شهرستان ،فرماندهی سپاه ،انتظامی دبیر کانون خدمت رضوی خانواده معظم شهدا روسای ادارات و دستگاههای اجرایی همراه با خادمین و پرچم متبرک حرم حضرت فاطمه معصومه افتتاح شد .

این مجموعه در کمتر از ده سال فعالیت خود اقدامات شایان توجه ایی درخصوص تربیت شاگردان مکتب جعفری داشته که منشا اثر و جز پایگاه های تربیتی و کادر سازی برای انقلاب و اسلام همواره خوش درخشید و کارنامه موفق آن هم میتوان به حضور ۱۲۰ طلبه درکنار ۱۹ تن از اساتید حوزوی خواهر اشاره داشت .
مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نکا گفت :این مجموعه علمی فرهنگی ازسوی خیرین شهرستان و استان با هدف تریبت نیروی انسانی با فراگیر علوم حوزه بنا شد
ساداتی با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی از لحاظ اجرایی مقدم‌تر است، خاطر نشان کرد : اگر در تربیت نیروی انسانی موفق باشیم، به همان میزان درماموریت‌های تبلیغی، ترویجی و تحقیقی هم موفق هستیم.
وی، موفقیت در ماموریت‌های حوزه‌های علمیه خواهران را مستلزم فراهم آوردن زمینه موفقیت در تربیت نیروی انسانی دانست و در ادامه تصریح داد: تبیین و تعمیق آموزه‌های اسلامی و مكتب تشیع در عرصه‌های مختلف، صیانت هوشمندانه و روشمند از اسلام و مكتب اهل بیت در برابر شبهات، بدعت‌ها، خرافات،‌ التقاط و اندیشه‌های انحرافی به ویژه در حوزه خانواده، هدایت جامعه زنان با تكیه بر تعلیم، تعمیق و گسترش معنویت از ماموریت‌های ابلاغی حوزه‌های علمیه خواهران است

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *