تشریح برنامه های سوم خرداد در جلسه شورای اداری شهرستان نکا

تشریح برنامه های سوم خرداد در جلسه شورای اداری شهرستان نکا
به گزارش نیکا خبر ؛ از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اهم برنامه‌های سوم خرداد در این شهرستان تشریح شد .
سرهنگ پاسدار علی نجفی با گرامیداشت یاد خاطره حماسه آفرینی های دلاور مردان دوران هشت سال دفاع مقدس و تبیین حماسه آزادسازی خرمشهر در این روز به تشریح برنامه‌های این ایام در شهرستان نکا پرداخت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا مهمترین اهداف بزرگداشت حماسه سوم خرداد را تلاش در راستای ارتقای روحیه مقاومت و وحدت و یکپارچگی در راستای مقابله با استکبار، ترویج و نهایدینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت و ولایتمداری برگرفته از ارزش های دفاع مقدس، تبیین نقش اقوام و اقشار جامعه در حفظ نظام درمقابله با هرگونه تهاجم دشمن برشمرد این فرمانده سبز پوش شهرستان به برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس و نیز برگزاری صبحگاه مشترک سرکشی و تجلیل از خانواده های معظم شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر و نیز برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر اشاره کرد و گفت : هدف تبیین حماسه دلاور مردان در عملیات های غرورآفرین و نیز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های جوان جامعه است.

سرهنگ نجفی گفت : در عملیات بیت المقدس ده ها هزار رزمنده شرکت داشتند و 6 هزار نفر در این عملیات به شهادت رسیدند و این عملیات اتفاق بزرگی را رقم زد که مسیر جنگ را عوض کرد.

وی افزود: باید این حماسه را قدر بدانیم و عبرت تاریخی باشد که هیچ وقت از دشمن نترسیم و اینکه با همه تحریم ها می توانیم در برابر دشمن بایستیم.

او تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در جهت برگزاری باشکوه مراسم سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همکاری کنند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *