قدردانی مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران از خادمین برنامه های مناسبت پایان صفر


مدیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران با ارسال پیامی از میزبانی خالصانه خادمیاران محترم و هیات مذهبی استان مازندران در برنامه های پایان ماه صفر قدردانی کرده است
به گزارش آستان نیوز از مازندران ؛دکتر محمد اسماعیل امام زاده در پیام خود آورده است : از همکاری و تلاش شما موکبداران ارجمند، خیرین گرامي، مسئولان ساعي همکاران خدمت‌رسان خادمیاران گرامی هیات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی مدیران محترم شبکه های تلویزیونی مازندران خراسان رضوی ؛رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی مراتب سپاس و قدرداني خود را ابراز می‌نمايم.
اقدامات ارزشمند شما عزیزان دربرپایی مواکب و میزبانی از زائران گرامی و نیز پاسداشت مراسم عظيم پایان ماه صفر سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام (ص)شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین امام همام علی ابن موسی الرضا(ع) فراموش نشدنی است .
بجاست سجده شکر به درگاه خداوند منان از بابت توفیق حضور پرشور و خدمتگراری بی شائبه و خالصانه شما بزرگواران به زائرین در این همایش معنوی به جا ‌آوریم. انشاءالله توفیق یابیم با بهره‌گیری از تجارت ارزشمند شما درسازماندهی و خدمت به زائرین به نحو شایسته‌ای خادمی را به منصه ظهور برسانیم.
آرزوی سربلندی و عاقبت بخیری ختم به شهادت دارم.
محمد اسماعیل امام زاده
مدیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران
https://eitaa.com/shamim_razavi101

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *