امام زاده در پیامی‌شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.


متن مدیرکانون های خدمت رضوی مازندران به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ المومنین رِجَال صَدَقُواْ مَا عهدوا الله عَلَیه فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نحبه و منهم مَّن یَنتَظِر وَمَا بَدَّلُواْ تبدیلا
شهادت نماد مبارزه بی‌امان با صهیونیست، جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه که در طول عمر بابرکت خویش مجاهدانه پرچم آزادی قدس شریف را برافراشته بود بر همه رزمندگان مقاومت و مجاهدان فی سبیل الله تسلیت باد. آن شهید عزیز در جهادی خستگی ناپذیر و بدون ذره‌ای شک در مسیر آزادی سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان گام برداشت و پاداش خویش را با شهادت گرفت. شهادت شهید هنیه در تهران و به دست دشمن زبون، اقدامی‌بزدلانه محسوب می‌شود.بی شک مردم غیور ایران ترور مهمان خود را بر نمی‌تابند و عاملان این جنایت تاوان سنگینی بابت چنین اقدام وقیحانه‌ای خواهند داد.
مهمان شهید ما نمونه والای یک انسان نوعدوست و اخلاق‌مدار و زاده‌ای از خاک پاک نوار غزه بود که برای نجات هموطنان و مخصوصا زنان و کودکان بی‌دفاع از شر جنگ تلاش می‌کرد و در این راه مقدس تمام زندگی خویش را وقف هدفی خداپسندانه کرد که این سیره مقدس قطعا ذخیره عظیم اخروی برای آن انسان نجیب و عالی‌قدر را به همراه خواهد داشت.
شهادت آن شیرمرد و رهبر سرشناس جبهه مقاومت را به ملت‌های بزرگ فلسطین و ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ارواح ملکوتی آن انسان وارسته و مومن و همراه ایشان که در این واقعه به شهادت رسید، رحمت واسعه الهی خواستارم.
محمد اسماعیل امام زاده
مدیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *