انعقاد تفاهم نامه مابین دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل ومجتمع دانشگاهی دریایی مالک اشتر

در جلسه مشترک بین دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با مجتمع دانشگاهی دریایی شمال(مالک اشتر) بر لزوم همکاریهای پژوهشی و عمرانی تاکید شد

به گزارش نیکاخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، جلسه مشترک بین دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با مجتمع دانشگاهی دریایی شمال(مالک اشتر) با حضور دکتر حاجی زاده مقدم ریاست محترم دانشگاه، دکتر علیزاده ریاست محترم مجتمع دانشگاهی شمال و سایر اعضا در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان مرکزی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برگزار گردید.
درابتدای این جلسه؛ دکتر حاجی زاده مقدم ضمن خیر مقدم به حاضرین در گزارشی به تشریح عملکرد این واحد دانشگاهی در حوزه های پژوهشی و عمرانی ارائه پرداخت .
سپس دکتر علیزاده ضمن تشکر از همکاری همه جانبه دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به تشریح برنامه های پیشنهادی خود پرداخت و پس از بحث و بررسی سایر اعضا؛پیشنهادهای ارائه شده مورد توافق و تصویب قرار گرفت.

شایان ذکر است :نظر به اهمیت هم افزایی فرابخشی و مشارکت و استفاده از ظرفیت های بین دستگاه ها ؛به منظور گسترش همکاری‏های علمی، پژوهشی، آموزشی با هدف بهره‏مندی از ظرفیتهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طرفین در حوزه های علم و فناوری  تفاهمنامه همکاری مشترک منعقد شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *