دکترباقری ازبرگزاری ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) درکربلای معلا خبرداد

مراسم عزاداری شهادت امام صادق ع درعصر روز جمعه بهمراه سینه زنی و برپایی موکب و پذیرایی با همکاری بعثه مقام معظم رهبری با حضور کاروان هیاتی اعزامی نکا و زوار ایرانی در نماز خانه هتل بعثه کربلا معلی برگزار شد.

ریس شورای هیئات مذهبی مازندران ضمن تسلیت سی امروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از پیشینه تاریخی دیار علویان در برپایی مراسم عزای اهل البیت ع گفت، و ارادت و علاقه مردم مازندران به ائمه را نشانه وفاداری ،عشق قلبی، ولایت پذیری و مردم این سرزمین به خاندان پاک رسول الله ص دانست.

دکتر باقری همچنین بچه از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت رئیس مکتب تشییع. در کربلایی معلا با حضور هیات کشور های خارجی بصورت مشترک خبرداد و گفت

جلسات هماهنگی و نسبت های تعاملی با دیکرگرو ها و تشکل‌های مذهبی بعضی از کشورهای مهمان در کربلا برگزارشد شد انتظار میرود همکاران ما با هماهنگی هایی صورت گرفته بتوانند ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت امام صادق. را باشکوه‌تر از گذشته و آنچه در خور شأن آن امام همام می باشد برگزارنمایند.

باقری شب گذشته در حاشیه مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق دربعثه مقام معظم رهبری در گفتگو با کرمی خبرنگار اعزامی ما به کربلایی معلا اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق درک شناخت ائمه اطهار را بتواند به همه ما عطا کند.

وی افزود: مهمترین بهره‌ای که از بزرگ‌داشت مراسمات مذهبی ائمه اطهار می‌توان برداشت شناخت زندگی و شخصیت این امامان است تا از این طریق بتوانیم معرفتمان را ارتقا ببخشیم.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *