یداللهی خبرداد:جی جی و بی جی» از چهارم اردیبهشت در نکا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از روی صحنه رفتن نمایش کودک و نوجوان با نام «جی جی و بی جی» خبر داد.
به گزارش نیکاخبر؛سید مرتضی یداللهی با بیان اهمیت اوقات فراغت فرزندان دیار نیکان اذعان داشت: این نمایش که با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان شهرستان و اساتید برجسته تئاتر استان از چهارم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به نمایش در می‌آید نشانه ای از بلوغ فرهنگی و هنری جامعه امروز است .
او گفت :فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا توجه ویژه ای به مقوله هنرهای نمایشی داشته و تولید آثار برای این گروه سنی و فرهنگ سازی سالم در تمام ادوار اولویت این اداره فرهنگی بوده است.
🔸یداللهی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این برنامه از تمام همشهریان و خانواده ها دعوت کردند تا با دیدن این نمایش جذاب لحظات شادی را به اتفاق فرزندان برای خود رقم بزنند.

شایان ذکر است این نمایش از ۱۴۰۳٫۲٫۴ به مدت ده شب رأس ساعت ۱۹ روی صحنه می‌ رود

نمایش شاد و موزیکال جی جی و بی جی به نویسندگی حمیدرضا برزگر و کارگردانی مهدی روحی و تهیه کنندگی حسینعلی قنبری در نکا به روی صحنه می رود.

نمایش شاد و موزیکال جی جی و بی جی در نکا به روی صحنه می رود

نمایش شاد و موزیکال جی جی و بی جی کاری از موسسه فرهنگی و هنری نیکان و گروه تابش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد نکا از ( 4 الی 13 اردیبهشت) در سالن آمفی تئاتر ارشاد نکا اجرا می شود.

در این نمایش: هنرمندان نازنین زینب رمدانی – کیانا احمدی – معصومه متین پور – کیمیا احمدی – غلامرضا بامتی و حسینعلی قنبری – رحمت بازاری – علی چیانی – امیر محمد اسماعیلی – درسا گنجعلی – نغمه سیاوشی – علی ایزدی – آرمین رحمان پرست به ایفای نقش می پردازند. 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *