مادر شهید والامقام سید یحیی صالحی مقدم از نکا آسمانی شد

مادر صبور شهید والامقام سید یحیی صالحی مقدم پس از سال‌ها صبر و بردباری پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر پاک این مادر شهید معظم ساعت ۲روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ در روستای چاله پل از منزل آن مرحومه به سمت گلزار شهدای روستا می باشد و سپس در جوار فرزند شهیدش
دفن خواهد شد.

سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت نمودند.

شهید والامقام سید یحیی صالحی مقدم دوم فروردین ۱۳۴۲، در روستای چالوپل از توابع شهرستان نکا دیده به جهان گشود. فرزند ششم خانواده بود. مادرش رقیه بابایی‌زاده و پدرش میرخالق نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در دبیرستان امام خمینی نکا درس خواند و دیپلم علوم انسانی گرفت. مجرد بود. به عنوان بسیجی از لشکر ۲۵ کربلا در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم بهمن ۱۳۶۴ (سال ششم جنگ تحمیلی) در منطقه فاو و در عملیات والفجرهشت بر اثر اصابت گلوله به کمر و صورت در بیست و دو سالگی به شهادت رسید. پیکرش پس از تشییع در حیاط حسینیه روستای چالوپل دفن شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *