برچسب مشارکت پائین در انتخابات زیبنده پیشانی چه کسانی ست !؟

بخش‌هایی از توصیه‌ها و هشدارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص عملکرد مجلس شورای اسلامی و نمایندگانش.
«مجلس مرکز همه قانونها و قدرتهاست»
این جمهوری را تضعیفش نکنید…..یک طوری نباشد که وقتی محیط مجلس در منظر مردم واقع شد، از اینکه این وکیل را انتخاب کرده‌اند پشیمان بشوند. یک طوری نباشد که از آن راهی که همه مردم دنبال آن راه هستند، کنار برود.
انتخابات پیش رو و سخنی بی پرده با نمایند گان ملت ( منتخبین مردم ) “
این مردم همان مردم همیشگی هستند ؛ پشتیبانان انقلاب ، رزمندگان جنگ تحمیلی، استور ه های صبر واستقامت زیر فشار تحریم ها و خالقین حماسه های حضور . عاملین امواج این دریای مشکلات که مردم رابه ساحل نا امن بی اعتمادی رانده چه کسانی هستند!؟
همه بخش‌ها زنجیروار به هم مرتبط اند، وجود مشکلات معیشتی ، اقتصادی و متعاقب آن بی توجهی مسئولین ذیربط ، منجر به ایجاد آسیب های اجتماعی و افزایش جرم وجنایت در جامعه خواهد شد بلا شک. نمایندگان مردم باید قانون‌گرا باشند روی قانون عمل کنند. همان قانونی که ملت برایش رأ ی داده است . فراموش نکنید مهمترین رسالت شما بعد از تصویب قانون نظارت است.
با توجه به فضایی که شکل گرفته ” تحلیل ها وگمانه زنی ها یی که مورد بحث است (حضور مردم در انتخابات) آیا میدانید مردم از بعضی کاندیداها و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و همچنین عملکرد برخی از مدیران نارضایتی هایی دارند و امکان دارد آن را به انتخابات تسری دهند؟ پس نتیجتا لطفا ؛ وعده‌ها و سخنان کاندید ها در چارچوب وظایف نمایندگان مجلس باشد.
بزرگواران گروه های سیاسی ” اصلاح طلب ، اعتدال گرا ، اصول گرا ، اقلیت دینی ، مستقل و… شما نماینده همه اقشار و احزاب هستید نه فقط یک جریان خاص و یا افرادی که به شما رای داده اند. حضرات وکلای محترم دربهارستان بوقت نطق‌های قبل از دستور در مباحثات در حال دستور با کمال دقت مواظب جملات خود و کیفیت ادای آن باشید تا بوی تفرقه ندهد. ازتبدیل صحن علنی مجلس شورای اسلامی به محل منازعه و دعواهای سیاسی بپرهیزید . البته لازم به یاد آوری ست شما نماینده ملت هستید نه دولت .
همه معتقد و هم عقیده ایم اگر مجلس اصلاح نشود هیچ وقت چیزی در کل کشور اصلاح نخواهد شد و این موضوع ورود افراد متخصص ، توانمند ، صاحب فکر ، اندیشه و برنامه را در مجلس میطلبد که مشکلات در سالهای اخیر به کرات یادآور عدم وجود نیروهای کارآمد بوده است.
واما کلام آخر سخنی کوتاه با منافقین ، معاندین ، … و مخالفین ایران ( در لبا س خودی ) “
مشارکت در انتخابات مسئله‌ای ملی است .
خودی ها : اگر فرهنگتان فرهنگ دین است
چرا آهنگتان کفر آفرین است
✍️ ( رضا کهنسال آستانی )

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *