کشف 100کيلوگرم تریاک در نکا

فرمانده انتظامي استان از هلاکت و دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر و کشف 100کيلوگرم ترياک در عملياتي ضربتي توسط ماموران پليس در شهرستان نکا خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سردار حسن مفخمي شهرستاني درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبر مبني بر حمل مواد مخدر توسط 2 قاچاقچي مواد مخدر با يک خودروي سواري سمند سرقتي از محور ورودي استان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت

فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران کلانتري11و يگان امداد شهرستان نکا، پس از انجام تحقيقات پليسي و بررسي هاي ميداني، خودروي مورد نظر را حين تردد در محور ورودي اين شهرستان شناسايي کردند .

سردار مفخمي شهرستاني، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي هاي قضائي، ماموران خودروي مورد نظر را که قصد داشت از محل متواري شود در اقدامي عملياتي متوقف کردند .

اين مقام انتظامي، اظهار داشت: سرنشينان اين خودرو که در محاصره ماموران پليس قرار گرفته بودند با استفاده از اسلحه اي که در اختيار داشتند اقدام به تيراندازي به سمت ماموران کردندکه ادامه اين درگيري منجر به هلاکت يکي از متهمان شد و جراحت يکي ديگر از آنان از ناحيه پا شد .

فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل و در بازرسي از خودروي آنان 100 کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف شد.

سردارمفخمي مبارزه با مواد مخدر را يکي از ماموريت هاي اصلي پليس برشمرد و با بيان اين که مواد مخدر مهمترين عوامل بروز ناامني ها در جامعه است، خاطرنشان کرد: هدف پليس در مبارزه با اين معضل اجتماعي توجه به بحث پيشگيري و پاکسازي چهره جامعه از آلودگي ها و ناهنجاري هاي اجتماعي ست .

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه، گفت: هر چند ماموريت فرماندهي انتظامي در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله اي است، اما بايد با فرهنگ سازي هاي مناسب از ابتلاء جوانان به اين معضل جلوگيري شود که براي دستيابي به اين مهم همکاري همه دستگاه ها و نهادهاي اجرايي همسو در امر پيشگيري از مواد مخدر الزامي است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *