سه برابر شدن آمار سگ گزیدگی درنکا


دکتر خانجانی از سه برابرشدن آمار سگ گزیدگی در نکا خبرداد و گفت :تنها درسال 1401 بیش از 695 مورد سگ گزیدگی در این شهرستان گزارش شده است .

مدیر شبکه بهدشات و درمان شهرستان نکا در هفته سلامت به تشریع عملکرد همکاران خوددر حوزه اجرای پروژ ها ی زیر ساختی و توسعه فضای درمانی نکا پرداخت و از پیشرفت ۸۰درصدی فاز دوم بیمارستان امام حسین در نکا خبر داد
به گزارش پایگاه خبری نیکاخبر ؛رییس شبکه بهداشت و درمان امروز در جمع اصحاب رسانه شرق استان مازندران با اعلام این خبر گفت:با تکمیل این پروژه ۱۵۰تخت بیمارستانی در شهرستان افزوده می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت در شهرستان مساعدت خوبی انجام دادند خاطر نشان کرد :هم اکنون بیش از هشت هزار متر پروژه در حالت در شهرستان وجود دارد نیاز به همراهی و مساعدت مردم و خیرین هست .
دکتر خانجانی به خدمات درمانی در بخش بیمارستانهای این شهرستان اشاره کرد و گفت:
سال گذشته ۱۲۸۰۰نفر در بیمارستان خدمات گرفتند که ۸۳۰۰ نفربستری کمتر از ۲۴ساعته و ۴۵۰۰نفربستری شدند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهمترین مشکلات حوزه درمان شهرستان را بیماریهای غیر واگیر همانند دیابت و فشارخون گزیدگی حیوانات اهلی و مشکل پیری جمعیت عنوان کرد و گفت:۱۲درصد مردم این شهرستان دچار دیابت ۱۵درصد جمعیت نکا دچار فشار خون هستند
وی با اشاره به جوانی جمعیت نکا در براساس آمار TFRرا ۱/۴اعلام کرد که این عدد میبایست ۲/۱باشد .
وی به رشد سه برابری سگ گزیدگی درشهرستان اشاره کرد و گفت : طی سه سال قبل تنها ۲۰۰نفر سگ گزیدگی گزارش.شد و این حالی است تنها در سال گذشته ۶۹۵نفر سگ گزیدگی گزارش شده است .وی گفت:

@nikakhabar

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *