شمیم عطر شهادت در مدرسه شهید آهنگری نکا

با همت اولیا و مربیان و نیز همکاری و مدد دانش آموزان مدرسه شهید آهنگری نکا پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس امنیت سلامت و نیز مدافعان حرم برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ؛طاهره خونرز مدیریت مدرسه شهید آهنگری هدف از برگزاری این مراسم را نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بطن جامعه بخصوص در بین دانش آموزان بیان کرد و گفت :این برنامه فرهنگی شهدایی با اجرای دانش‌آموزان دکلمه سرود و خاطره گویی سرکار خانم صادقی مادر گرانقدر شهید والا مقام مشتاقی از مدافعان حرم دیار نیکان برگزار و با استقبال خوبی همراه بود .
وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدا اظهار داشت: اوج فرهنگ ایثاروشهادت دردفاع‌مقدس خود را نشان داد و در طول دوران پس از انقلاب هم بارها شاهد بودیم که این فرهنگ بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
خونرز لازمه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را برنامه‌ریزی دقیق دانست و خاطرنشان کرد: در جهت نشر فرهنگ و ایثار و شهادت وجود امکانات سخت‌افزاری به تنهایی نمی‌تواند اهداف را محقق سازد بلکه باید در زمینه تولید محتوا و انتقال رشادت‌های دلیرمردان و رزمندگان به جوانان کاری گسترده‌تر انجام شود.

این بانوی تاثیرگزارنکایی به نقش مهم معلمان در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: :دانش آموز ما همواره مورد هجمه یک شبیخون فرهنگی هستند از این رو باید به درستی این فضا را مدیریت و و آنان را با ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.
مدیر مدرسه شهید آهنگری نکا تاکید کرد: همه وظیفه داریم در جهت نشر مبانی ارزشهای ناب انقلاب و نظام مقدس اسلامی تلاش کنیم باید افتخارات ارزشمند دوران دفاع‌مقدس را برای دانش‌آموزان تشریح و شفاب تبیین کنیم.


.https://eitaa.com/nikakhabar

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *