دیدار روسای شورای هیئات مذهبی شهرستانهای استان با استاندارمازندران

دکترمحمدعلی باقری از دیدار با والی مازندران خبر داد و گفت دراین دیدار ؛مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و معاون فرهنگی مدیر کل، معاون سیاسی امینتی استانداری مازندران، اعضای شورای هیات مذهبی ومشاورین استاندار حضور داشتند

به گزارش نیکاخبر ؛رئیس شورای هیات مذهبی شمال کشور خاطر نشان کرد : هیئات مذهبی بزرگترین شبکه فرهنگی در خدمت نظام و انقلابند
رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران نیز شبکه فرهنگی هیأت را بزرگترین شبکه در جهان برشمرد و افزود: هیئات مذهبی نقش برجسته ای در توسعه باورهای دینی دارند وساماندهی این مجموعه بزرگ انقلابی برای بسط شعائر دین ؛نظام و انقلاب بعنوان یک ضرورت تلاقی می شود .
وی مهمترین تاکیدات مقام عظمی ولایت در راستای جهاد تبیین ، سبک زندگی اسلامی، امیدآفرینی را از جمله مؤلفه‌ها این بخش برشمرد و گفت: هیأت مذهبی در این زمینه نقش برجسته ای دارند تا بتوانند هوای نو در جامعه ایجاد کنند.
باقری تصریح کرد: هیأت مذهبی کانون توسعه سازندگی و جهاد هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد ۹۰ درصد مردم با هیئات مذهبی مرتبط هستند.

وی مهمترین دغدغه عناصر و شورای هیئات مذهبی پویایی در رکاب نظام انقلاب و ولایت برشمرد و گفت:
هیأت مذهبی مازندران تشویق و مشارکت مردم در انتخابات را از جمله وظایف خود بیان کرد و گفت: کارگروه‌هایی در هیأت مذهبی با هدف پویایی و هویت بخشی درقالب‌های مختلف تشکیل شده است تا به اهداف مهم در این راستا دست یابد .

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *