فرماندار نکا :دولت درکنار گرو های مذهبی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

دخشی از سخنرانی نماینده عالی دولت سیزدهم در دیارنیکان درجمع خادمین موکب انصارالحسین نکا گفت: در کنار گرو های مذهبی از هیچ کوششی برای اجرای برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده احیای نهضت حسینی دریغ نخواهیم کرد .

به گزارش نیکا خبر ؛ مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا در مراسم تجلیل از مجموعه کامیون‌داران و رانندگان شرکت کننده در برنامه های اربعین ۱۴۰۲ درحمل و جابجایی اقلام لجستیکی و نذروات مردم نکا در مجموعه موکب انصارالحسین که کارنامه طلایی به ثبت رساندند حضور یافت و از آنان قدردانی کرد .
در این آئین که درمسجد قدس زرندین سفلی از دهستان پی رجه بخش مرکزی برگزار شد؛نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه موکب انصارالحسین کارنامه درخشانی را در کشور به ثبت رساند و مایه افتخار است برلزوم همکاری آحاد مردم و مسئولان برای ایجاد و مهیا نمودن زیر ساخت های جدید و ثابت درکربلا برای اجراهای برنامه های فرهنگی مذهبی تائید کرد .
در بخشی از سخنان مرتضی رمضانی آمده است :هرچندقایل به آنیم مجموعه فرهنگی مذهبی« موکب انصار الحسین » حرکتی مردمی؛ تداوم نهضت حسینی به همت و شور مردمی نیازمند است ودلدادگی مردم به ائمه و سیدالشهدا پشتوانه عظیمی برای موکب انصارالحسین می باشد لیکن در این راه از هیچ کوششی در کنار مردم دریغ نخواهیم کرد.

او گفت : مجموعه پیگیریهای لازم ازطریق مبادی دستگاهای دولتی با قوت تمام برای به سرانجام رسیدن برنامه های موکب انجام خواهد گرفت دغدغمندی مسئولان موکب دغدمندی ما نیز هست ما نیز همراه قافله شما خواهیم بود .

شایان ذکر است :همایش تجلیل از رانندگان و کامیون داران موکب انصار الحسین(ع) شهرستان نکا در ماموریت اعزامی اربعین سال ۱۴۰۲ با حضور و سخنرانی فرماندار شهرستان نکا وبا حضور آقا محمد کاظم محمدی لائینی از بیت حضرت آیت الله محمدی لایینی و با حضور رییس شورای هیات مذهبی شمال کشور و ریاست اداره تبلیغات و نیز با حضور خانواده های رانندگان زرندین برگزار شد .

در این آئین از ۲۵ نفر از کامیون داران رانندگان که به اتفاق خانواده ایشان در ایام اربعین حسینی در جابجایی اقلام لجستیکی نقش آفرینی نمودند با اهدای تندیس قدردانی شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *