گپ و گفت خودمانی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا

در دیدار اصحاب رسانه شرق استان با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا بر ضرورت حفظ اخلاق مداری در فعالیت های رسانه ای تاکید شد .

به گزارش نیکا خبر ؛به پیشنهاد کانون بسیج رسانه شهرستان نکا جمعی از مدیران رسانه ای ؛خبرنگاران جراید پایگاه های خبری با مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار هریک از مدیران جراید خبرنگاران ضمن تبریک انتصاب سید مرتضی یداللهی بعنوان مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای وی آرزوی توفیقات روز افزون نمودند .

در ادامه خبرنگاران شرق استان از نابسامانی فعالیت غیر اخلاقی بعضی از خبرنگار نماها در فضای مجازی اطهار گله مندی نموده و خواستار ساماندهی این بخش از طریق مقامات ذیربط شدند .

همچنین در این جلسه به موضوع کم ارزش جلوه دادن کار رسانه های دارای مجوز فعالیت از سوی مدیران دستگاههای اجرای و بعضی از نهادها شهرستان اشاره شدو بر توجه و تکریم ویژه فعالیت های این قشر زحمتکش تاکید شد .

در ادامه مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های این قشر در طول سال خواستار وحدت رویه در امور هماهنگی هرچه بهتر در جهت جریان سازی انقلابی و رعایت اخلاق رسانه ایی و صحت نگارش اخبار تاکید کرد

.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *