پیام تسلیت مدیرکل اوقاف مازندران در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، در پی شهادت آیت الله عباس‌علی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آنلاین شرق استان مازندران « نیکاخبر»، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، در پی شهادت آیت الله عباس‌علی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جانگداز عالم عامل و مجاهد خدوم، روحانی متخلق و پارسا حضرت آیت الله شهید حاج شیخ عباس‌علی سلیمانی قدس سره موجب تألم خاطر ملت اسلامی گردیده است.

آن عالم مجاهد و متقی از پیشکسوتان مبارزات انقلابی در قبل از پیروزی انقلاب و از خادمان فعال عرصه علم و فرهنگ و امامت جمعه و تبلیغ معارف دینی و خدمت خالصانه در عرصه‌های مختلف به نظام اسلامی و مردم بود که سالیان طولانی از عمر پر برکت خویش را در عرصه وحدت امت اسلامی و تبلیغ و نشر معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام صرف نموده و برکات و آثار بیشمار و ارزشمندی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از خویش بر جای نهاد.
اینجانب شهادت مظلومانه آن عالم مجاهد و اسوه تبلیغ را به محضر مبارک امام عصر روحی فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و خصوصاً مردم شهید پرور استان مازندران و علی الخصوص به خانواده معزز ایشان، شاگردان و مستفیدان از محضر آن عالم ربانی تبریک و تسلیت عرض نموده، اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان محترم و حشر با ارواح مطهر ائمه طاهرین سلام الله علیهم اجمعین را برای روح مطهر آن مجاهد شکور و صبور از خداوند متعال خواهانم.

ابراهیم حیدری جناسمی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *