بیشتر از دبیر برای همکارانم تاسف خوردم!!


بیشتر از دبیر برای همکارانم تاسف خوردم!! / اوف بر شما ترسوها

حسین زحمتکش روزنامه نگار: پس از اتمام دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری که رقابت شدید بین روحانی و رئیسی به نفع روحانی تمام شده بود در نشست خبری مدیرکل وقت آموزش و پرورش مازندران که طرفدار دو آتیشه روحانی بود علنا به خبرنگار روزنامه قدس حاضر در جلسه توسط آقای مدیر توهین شد که در کمال تعجب هیچ همکاری در برابر بی احترامی او واکنشی نشان نداد! من دیر رسیده بودم و در انتهای جلسه نشسته بودم اما این فضا را برنتابیدم اجازه گرفتم ایستادم و از جایگاه همکارم دفاع و مدیر را مواخذه کردم، تندی برخورد من موجب شد مدیر از جمع عذرخواهی و از خبرنگار روزنامه قدس دلجویی کند.

سال ۹۴ بود که خبر شیوع گسترده آنفلوآنزای حاد پرندگان موجب قطع واردات مرغ از ایران به عراق شده بود و مسئولان وقت مازندران وزیر اسبق کشاورزی عراق را برای بازدید از مرغداری ها و کشتارگاه های مازندران دعوت کرده بودند و خیلی دغدغه داشتند آقای وزیر نظرش مثبت شود تا دوباره صادرات مرغ آغاز گردد؛ در حاشیه جلسه ای که در کشتارگاه پرستو با حضور وزیر کشاورزی عراق برگزار شدا بود آقای وزیر عراقی دستور داد خبرنگاران را از جلسه بیرون کنند!!
نتوانستم این جسارت را تحمل کنم لذا وقتی وزیر عراقی از جلسه بیرون آمد رفتم روبروی او به انگلیسی و عربی و هر چه که میشد منظورمان را برسانم به تندی گفتم که حق نداشتی خبرنگاران را به بهانه واهی از جلسه بیرون کنی!!
هرچند محافظان، فیزیکی از خجالتم درآمدند اما بعدها بچه های نمایندگی وزارت امورخارجه در مازندران به من پیغام رساندند که آقای وزیر گفت از شما بابت آن رفتار که ناخواسته عنوان شده دلجویی کنیم!!

حتی یکبار هم نگهبانان سازمان جهاد کشاورزی مازندران بی دلیل جلویم را گرفتند و تفتیشم کردند انقدر این حرکت زشت و ناراحت کننده بود که موجب واکنش شدید روزنامه محل کارم و دیگر همکارانم شد به گونه ای روزنامه ها تهدید کردند جهاد کشاورزی را تحریم رسانه ای خواهند کرد، این مشت آهنین رسانه های مکتوب استان موجب شد تا رئیس وقت سازمان دلجویی کند‌.
و ده ها مورد دیگر که پای همکارم و خبرنگارم ایستادم‌..

اگر امروز آقای دبیر با اعتراض تمامی خبرنگاران و ترک جلسه در اعتراض به اخراج همکارشان می شد یقینا او بابت رفتار زشت و مشمئز کننده اش پوزش می طلبید و به شیکر و انبه خوردن می افتاد!!

برای تک تک همکارانم که در جلسه ماندند و تحقیر شدن جایگاه هاشان را دیدند و دنبال سوراخ موش بودند که دچار خشم آقای همیشه عصبانی نشوند متاسفم متاسفم اوف بر شما…

حسین_زحمتکش

یک دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *