فرمانده انتظامی بهشهر : خودروهای مخاطره آمیز بالای داربست می روند.


با اعمال قانون ;خودروهایی که در شهر وقت و بی وقت  با ایجاد سر و صدای گوش خراش برای مردم ایجاد مزاحمت  می کردند  در بالای داربست رفتند .
سرهنگ قلی پور در حاشیه بدار بردن دو دستگاه خودرو که با حرکات نمایشی باعث اعتراض مردم شد  طی مصاحبه ای گفت :در طرح جمع آوری خودروهای مخاطره آمیز  در چهارمین مرحله دو خودروی دیگر بر بلندای داربست در مقابل راهنمایی و رانندگی بهشهر در معرض دید همگان قرار ار گرفت .
وی گفت :طی  گزارشاتی از سوی مردم مبنی بر اینکه خودروهایی در شهر با حرکات نمایشی و مخاطره آمیز،صدای نامتعارف اگزوز و تداوم ناهنجاری های اجتماعی درد سرهایی ایجاد می کنند طرح توقیف چنین خودرهایی با دستور  قضا عملیاتی شد .
فرمانده انتطامی بهشهر  گفت: این چهارمین مرحله توقیف خودروهای درد سر ساز است که در مقابل راهنمایی و رانندگی بهشهر بر روی دار بست  می روند  که  تا طی مراحل قانونی و تعهد آزاد شوند .

علی اکبر قلی پور  خاطر نشان کرد در چهارمین مرحله توقیف خودروهای دردسر ساز اکنون ۸ دستگاه  خودرو مراحل توقیف را می گذارند. .
وی گفت با اجرای این طرح مردم با حضور در اداره راهنمایی ورانندگی رضایتمندی خود را اعلام داشتند .
فرمانده انتظامی بهشهر  طی توصیه ای  به رانندگان خاطی گفت: مشاهده حرکاتی از رانندگان که باعث رنجش مردم شود مطمنا با اجرای این طرح روبرو بوده و این روند همچنان  ادامه دارد و رانندگان چنین خودروهایی باید بدانند  مراعات قوانین راهنمایی رانندگی برای  همه یکسان است .

گزارش از خبرنگار بهشهر احمدی

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *