بخشی پور:پدافندغیرعامل یکی از پایدارترین روش امنیت وکاهش آسیب‌پذیری درجامعه است

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نکا در پیام خود به مناسبت هفته‌ی پدافند غیرعامل تاکید کرد :پدافند غیرعامل یکی از پایدارترین روش‌هایی است که بسترهای مصون‌سازی، پایداری، امنیت و کاهش آسیب‌پذیری را در جامعه فراهم می‌سازد.
به گزارش نیکا خبر. :محمدرضا بخشی پور در پیام خود اینچنین آورده است :

زندگی آدمی با حوادث و مخاطراتی با منشأ طبیعی یا غیر طبیعی عجین است. لذا آمادگی هوشمندانه برای مقابله با آن‌ها و مصون ماندن از عوارض و پیامدهایی که به همراه دارند، همواره مورد تأکید است.
حراست از محیط پیرامونی در راستای ارتقاء سطح ایمنی در برابر حوادث احتمالی که امروزه از آن به عنوان پدافند غیر عامل یاد می شود، همچون چتری منافع ملی و سرمایه های انسانی را در برابر تهدیدات کالبدی، سایبری، زیستی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حفظ می کند.
بدون شک پدافند غیرعامل یکی از پایدارترین روش‌هایی است که بسترهای مصون‌سازی، پایداری، امنیت و کاهش آسیب‌پذیری را در جامعه فراهم می‌سازد.
نظر به جایگاه و اهمیت بسیار مهم پدافند غیرعامل و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و رویکرد ویژه ریاست محترم جمهوری به این امر حیاتی ضروری است همه آحاد جامعه و مسئولان و کارشناسان مرتبط این امر مهم را در تمامی برنامه‌ریزی‌های اساسی مدنظر قرار دهند و در اجرایی نمودن آن تلاش و کوشش لازم را معمول نمایند.
اینجانب هفته پدافند غیرعامل را به همه‌ی فعالان و دست اندرکاران این عرصه خطیر تبریک می‌گویم و ضمن قدردانی از دستاوردهای پدافند غیر عامل، توفیق بیش از پیش همه بخش های جامعه را در رعایت الزامات، مبانی و اصول پدافند غیرعامل از خداوند بزرگ خواستارم.
محمدرضا بخشی‌پور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *