عالیشاه بعنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران معرفی شد

با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و مسئولین و اعضای دفتر ، حجت الاسلام والمسلمین بشیر عالیشاه به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی گردید.

به گزارش نیکا خبر ؛دراین مراسم آیت الله محمدی لائینی بر لزوم رعایت ضوابط اخلاقی و حفظ احترام مراجعه‌کنندگان و اقشار محروم و نیازمند تاکید کرد

محمدی لائینی افزود :حجت الاسلام بشیر عالیشاه در سه سال اخیر در مقطع مدیر کلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران مراتب تلاش، جهاد، خستگی‌ناپذیری را از خود نشان دادند، با دفتر ما هم تعامل و ارتباط خوبی داشتند. با اقشار و اصناف گوناگون در ارتباط بودند و الحمدالله مقبولیت عامه دارند و آشنایی عمومی از استان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از مسئول سابق دفتر و همچنین کارکنان دفتر یاد اور شد انتظارمان این است که هم حجت الاسلام عالیشاه و هم بقیه دوستان شرایط و ضوابط اخلاقی شرعی و عرفی را رعایت کنند و دست‌پاکی، چشم‌پاکی، پاک‌دامنی، چشم طمع به دیگران نداشتن را در دستور کار قرار دهند. ودر یک چنین فضایی خویشتن داری خیلی مهم است.
آیت الله محمدی تاکید کرد : کارکنان اینجا باید با عشق و اعتقاد کار کنند، اینجا فقط دفتر نیست بلکه شعبه ولایت بوده و امانت شهداست.

او گفت :احترام به مراجعه‌کنندگان به‌خصوص کسانی که ضعیف‌تر هستند واجب است، چرا که این دفتر در اصل مکان ضعفا و متعلق به اقشار محروم و نیازمند است.

وی اظهاز امیداوری کرد:بتوانیم آنچه که وظیفه ماست را درست انجام بدهیم.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *