پیام تبریک رجبی در پی قهرمانی تیم واليبال در مسابقات آسیایی هانگژو

علی رجبی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و جوانان مازندران در پی قهرمانی تیم ملی واليبال در مسابقات آسیایی هانگژو

در پیام دکتر علی رجبی آمده است:

قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات بازیهای آسیایی که موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد و باری دیگر استعداد ناب ایرانی را به رخ کشید، به همه مردم استان مازندران، پیشکسوتان، کادر فنی با دانش، والیبالیست های توانمند مازندرانی و همکارانم در هیات والیبال و دستگاه‌ ورزش و جوانان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این موفقيت بزرگ که با نقش آفرینی مربیان و والیبالیست های پرتلاش مازندرانی محقق شد، برگ زرین دیگری را به آلبوم افتخارات ورزش این استان افزود و آنرا به نمادی از امید و تلاش برای فتح قله‏ های افتخار و فرداهای بهتر ورزش این سرزمین تبدیل کرد.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت حق و توجه همگان به ورزش، شاهد رشد، تعالی و توسعه بیش از پیش امر ورزش در بعد همگانی و قهرمانی در استان ورزشی مازندران و به تبع آن ورزش ملی باشیم . انشالله

علی رجبی
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

شایان ذکر است :تیم ملی والیبال ایران با پنج پیروزی قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو شد و برای سومین دوره پیاپی مدال طلای این رشته را تصاحب کرد. این نخستین مدال طلای ایران در این مسابقات بود. پیش از این ایران با دو سرمربی خارجی (اسلوبودان کواچ و ایگور کولاکویچ) در بازی‌های آسیایی قهرمان شده بود. ایران این بار با هدایت بهروز عطایی اول شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *