سپاه همواره درخط اسلام و خط ولایت است

درآخرین جمعه ازماه رمضان المبارک نماز عبادی سیاسی جمعه نکا در مصلای امام خمینی این شهرستان به امامت حجت الاسلام محمد صادق محمدی لایینی اقامه گردید حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی و آنلاین شرق مازندران «نیکا خبر »امام جمعه شهرستان نکا درجمع مومنین روزدار؛ مصلای امام خمینی با اشاره به شعار سال، گفت: رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید معرفی کردند. همه دستگاها باید به اولویت دادن به مهار تورم و رشد تولید حساسیت داشته باشند
خطیب مصلای امام خمینی نکا با اشاره افزایش بی مهابا دلار در بازار گفت : وابستگی اقتصاد به دلار و نفت باید با برنامه‌ریزی در یک مسیر حساب شده قرار گیرد کما اینکه وابستگی به دلار باید قطع و مسئله ارزش پیدا کردن پول ملی در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار بگیرد
محمدی لائینی به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رزمندگان پاسدار و سپاه مقتدر به عنوان نهادی برآمده از متن جامعه اسلامی نقش بسزا و بی بدیلی در دفاع مقدس، سركوب گروهك های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی ایفا کردند.
خطبیب نماز جمعه نکا گفت : وظیفه سپاه، حفظ انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن است و تاکنون هم به خوبی به وظایف خود عمل کرده است. در جنگ سخت، در جنگ نرم و فضای مجازی و در بحث سازندگی خوش درخشیده است. بی دلیل نیست که دشمنان اسلام، سپاه را مورد هجمه قرار می دهند و سپاه را در لیست تروریستی قرار می دهند. همین خودش نشان می دهد که سپاه در خط اسلام و خط ولایت است.

او به روز معماری اشاره کردند و گفت: روز معماری به مناسبت سالروز وفات شیخ بهایی نامگذاری شد. شیخ بهایی آثاری از خود برجای گذاشته است که بی نظیر است.لایینی گریزی هم به سالروز طوفان طبس زد و گفت:. در این روز، معجزه الهی بر سر سربازان آمریکایی فرود آمد و آنان را نابود کرد.
🔹 حجت الاسلام محمدی لائینی در خصوص موضوع آذربایجان گفت: در نشست های دو جانبه مسئولان اسرائیل و آذربایجان توافق کردند یک جبهه متحدی علیه ایران تشکیل دهند حتی آذربایجان به اسرائیل اجازه داد که در صورت حمله به ایران، می تواند از خاک آذربایجان استفاده کند.

وی با اشاره به وضعیت دلار در بازارهای جهانی یاد آور شد : بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا، کشورهای نفت خیز جهان را مجاب کرد که نفت خود را به دلار بفروشند و به مرور زمان، دلار، نبض اقتصاد دنیا را به دست گرفت اما اکنون، خیلی از کشورها، مبادلات تجاری خود را به ارزهای دیگر انجام می دهند و به لطف الهی، آقایی دلار در حال فروپاشی است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *