خبرنگاران بدنبال درج اخبار درست و حقیقی باشند

🔹 از حضور همه عزیزان در نماز جمعه تشکر می کنم و همچنین تشکر می کنم از عزیزانی که از پایگاه های مقاومت شهری و روستایی در مصلی نمایشگاه برپا کردند.

بنا به توصیه امام جمعه نکا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اصحاب رسانه واقع گرا امانت دار و حقایق را بنویسند حجت الاسلام محمدی لایینی گفت :خبرنگاران مطالبه گر باشند کاستی را نشان دهند درست بازگو نمایند ارزش و جایگاه قلم و حرمت آن را حفظ کنند
حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی
در بخشی دیگر از بیانات خود در جمع نماز گزاران دیار نیکان در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان رسالت خبرنگاران ، را بسیار پر اهمیت خواند و از آنان خواست با رعایت تقوا بدنبال وقایع درست و حقیقی باشند
خطیب مصلای امام خمینی نکا همچنین به پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت : سیره امثال شهید حججی ها بعنوان الگو در بین جوانان جامعه ما درست تبیین گردد
وی گفت :شهادت امام سجاد(ع) در سال 95 هجری قمری واقع شد. امام سجاد(ع) به وظیفه امامت خود که هدایت و رهبری جامعه بود به خوبی عمل کرد. امام، تداوم بخش جریان کربلا بود و نهضت خونین امام حسین(ع) را به شکل دیگر ادامه داد. ایشان عابد خالص خداوند بود. محض عبودیت خدا بود و به شکل اکمل انجام داد و به زینت عبادت کنندگان ملقب شد.
امام سجاد(ع) هیچ وقت از حال ضعفا و فقرای جامعه غافل نبود.
امام باقر(ع) فرمود: پدرم شبانه از خانه بیرون میرفت و کیسه را به تنهایی به دوش میکشید و آن را به همه خانه ها می داد و چهره اش را می پوشاند تا مردم او را نشناسند.

دوشنبه روز مقاومت است. اگر حرکت براساس توکل و وحدت و خودباوری انجام گیرد از نیروها یک حرکت بزرگ تشکیل میدهد.در این روز رزمندگان حزب الله لبنان بر دشمن غدار اسرائیل پیروز شدند.
🔹 این هفته سالروز بازگشت آزادگان عزیز است. آزادگان، وزن و اعتبار ایران را بالا بردند.
در ژاپن در سالگرد بمباران اتمی هیروشیما، مردم فقط سکوت می کنند و حق ندارند آمریکا را محکوم کنند و مقصر اصلی را معرفی نمی کنند.
🔹 17 مرداد روز خبرنگار است و از خبرنگاران عزیز هم تشکر و قدردانی می کنیم.
🔹 گرمای بی سابقه مخصوص ایران نیست بلکه جهانی است. ظرفیت نیروگاه ها هم محدود است. در مصرف هم بی رویه هستیم. چاره این است که مصرف را مدیریت کنیم تا اینکه قطعی برق نداشته باشیم.
🔹 کشاورزان هم گلایه مند هستند و خرید گندم هم به وقت انجام بگیرد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *