۲۵ مددجوی کمیته امداد شهرستان نکا پارسال با سواد شدند

به گزارش نیکا خبر ، رمضان حسینی رئیس کمیته‌ امداد شهرستان نکا اظهار داشت: ۲۵ نفر از مددجویان بی‌سواد و کم‌سواد ۱۰تا ۴۹ ساله کمیته امداد شهرستان نکا با معرفی به مراکز نهضت سوادآموزی از نعمت سواد بهره‌مند شدند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا روند مراحل توانمندسازی آنان نیز تسهیل و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی آنها در کنار خودکفایی تسریع گردد.

وی با بیان اینکه محو بی‌سوادی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ امداد یکی از برنامه‌های این نهاد است گفت: همکاری و تعامل بسیار خوب کمیته‌ امداد با سازمان آموزش و پرورش شهرستان نکا سبب تسهیل در سوادآموزی مددجویان شده و حتی امکان ادامه‌ تحصیل را نیز برای آنان میسر می‌سازد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا در ادامه‌ با اشاره به برنامه‌های‌ فکری و فرهنگی کمیته‌ امداد برای خانواده‌های تحت پوشش بیان کرد: تشویق مددجویان به سوادآموزی، از جمله برنامه‌های فکری و فرهنگی این نهاد بوده که در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی مددجویان، کاهش فقر فرهنگی در جامعه، تربیت فرزندان صالح و صیانت از سلامت روانی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود.

لازم به ذکر است: در شهرستان نکا ۳۵۰۰ خانوار تحت حمایت هستند و در زمینه های اشتغال ، فرهنگی ، حمایتی و مسکن ، از خدمات امداد بهره مند می شوند

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *