پارسال ۳۹۰ نفر از خدمات مشاوره ایی امداد گلوگاه برخوردار شدند

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان گلوگاه در حاشیه برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از اعتیاد که بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر که با حضور نصیری رئیس پلیس آگاهی و مواد مخدر شهرستان گلوگاه در فاطمیه مسجد ولی عصر برگزار شده بود از انجام مشاوره ۳۹۰مددجو توسط این نهاد مقدس خبر داد .

به گزارش نیکا خبر محمود جانلو خاطر نشان کرد : در این کلاسه امروز ۲۰۰ نفر از مددجویان سرپرست خانوار و زندانیان در این آموزش ها شرکت نمودند

وی یاد آور شد :سال ۱۴۰۱ تعداد۳۹۰ مددجو در برنامه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی با معرفی و اعزام به کلینیک های روانشناسی خدمات ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه ارائه خدمات مشاوره سبب ارتقاء فکری مددجویان جهت تصمیمات منطقی و درست در نیازهای فردی و اجتماعی شان میشود خاطر نشان کرد :مشاوره مددجویان با موضوعات از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،مهارت های زندگی،عوامل موثر بر تحکیم بنیاد خانواده ارائه می شود ..

او گفت: تعداد ۲۴۴دانش آموز و ۲۴ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گلوگاه می باشند ۳۱ مددجو به اردوهای زیارتی، آموزشی و تربیتی ، جهت توانمند سازی فکری و تقویت بنیه دینی و اعتقادی اعزام شدند.

خاطر نشان می شود: ۱۴۹۵ خانوار در شهرستان گلوگاه تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *