همایش جنگل نوردی خانوادگی در شهرستان نکا برگزار شد

بمناسبت روز جهانی محیط زیست؛ همایش جنگل نوردی خانوادگی در شهرستان نکا برگزار شد

هیات کارگری با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره محیط زیست به مناسبت روز جهانی محیط زیست ، اقدام برگزاری همایش جنگل نوردی خانوادگی در صبح روز جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در جنگل کوهسار کنده به مسافت سه کیلومتر با حضور ۳۰۰ ورزشکار برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ ورزش شهرستان و تبریک بمناسبت هفته جهانی محیط زیست افزود : فعالیت‌های ورزشی و تحرک بدنی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سلامت جسم و روان انسان‌ است و کسانی که ورزش و فعالیت‌های ورزشی را در برنامه روزانه خود دارند کمتر دچار بیماری قلبی و قندی و کسالت روح و روان می‌شوند.
طزره ئی نژاد تاکید کرد: همایش‌های پیاده روی در قالب خانوادگی گام مناسب در راستای فرهنگ سازی ورزش و ایجاد همدلی بین اعضای خانواده‌ها می‌باشد و توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی، برنامه‌های ورزش عمومی در بین شهروندان است

رئیس اداره محیط زیست افزود: همایش پیاده روی هفته جهانی محیط زیست با حضور شمار قابل توجهی از علاقه مندان ورزش دوست برگزار شد که نشان دهنده توجه و علاقه مندی مردم به این نوع برنامه های ورزشی و سلامت محور است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در ادامه از تلاش کلیه همکاران و مسئولین و تمامی شرکت‌کنندگان در این همایش تقدیر و آرزوی سلامتی شادکامی و موفقیت کرد.
در کنار این همایش، اجرای برنامه‌های جانبی فضای شاد و مفرحی را برای شرکت کنندگان رقم خورد و در پایان مراسم به قید قرعه جوائزی به رسم یادبود اهدا گردید.

عکس از: اسماعیل عبدی

بینایی باش

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *