روایتگری چهره جامع امام(ره ) در جهاد تبیین

مدیرمدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) : آنچه برای نسل امروز و قشر فرهیخته میتواند راهگشا باشد، شناخت عمیق چهره علمی امام(ره)است.
ساداتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) گفت: متاسفانه در این سالیان، آنچه مورد توجه مردم، طلاب، دانشجویان،فرهیختگان و… می باشد، چهره سیاسی امام بزرگوار است،چهره ای که انقلاب را به وجود آورده و تعابیری چون معمار کبیر نسبت به ایشان می شنویم در حالی که درست است این چهره سیاسی با توکل به خدا و همت مردم صورت گرفته اما، این نکته که محصول چه تفکری بوده است اهمیت دارد.
وی افزود: بیان شاخصه های انقلابی تفکرات سیاسی،لازم و ضروری است و طبعاً در قشر فرهیخته باید اینگونه باشد، یعنی مبانی انقلابی داشته باشند و سیاسی باشند، شاخص‌های مد نظر امام عصر را داشته باشد که هر سال رهبر معظم انقلاب در این ایام نکات مهمی را در بیاناتشان می فرمایند، فارغ از این موضوع، مدنظر رهبری هم چهره علمی امام (رض)است.
ساداتی تصریح کرد: درآثار امام (ره)جز معدود آٺاری ، آن طور که باید و شاید جامع بودن این مرد خدا تبیین نشده است. تفکر علمی و چهره علمی امام مورد غفلت واقع شده است.
مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) افزود: طبق فرمایشات رهبری که فرمودند، جهاد تبیین فریضه ای قطعی و ضروری است می‌توان ازین موضوع استفاده کرد و به روایتگری چهره جامع امام بپردازیم.
ساداتی در پایان اظهار داشت: چهره علمی امام, پشتوانه ای محکم برای محصول انقلاب و حکومت ماستو میتواندبرای نسل امروز و قشر فرهیخته راهگشا باشد و شناخت عمیق‌تری نسبت به این مرد خدا داشته باشیم.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *