تلاش برای حل مشکلات روستا‌ها با برپایی میز خدمت در بخشداری هزارجریب نکا

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به برپایی میز خدمت جهت حل مشکلات موجود در روستا‌های بالادست و مناطق محروم گفت: عمده درخواست‌هامردم روستا‌های هزارجریب در حوزه راه آب و طرح هادی است.

دکتر عبدالرضا بابایی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: میز خدمت عموما در روستا‌ها و یا مناطق محروم اطلاع رسانی و برگزار می‌شود به این ترتیب در این جلسات افراد مطالبات خود را اعلام می‌کنند و دستگاه‌های مرتبط پیگیری لازم را خواهند داشت.

بر پایه همین گزارش سه شنبه های ملاقات با مردم اینبار در بخش هزارجریب نکا در ایام دهه با کرامت با همراهی جمعی از مدیران شهرستانی زمینه دیدار چهره به چهره و ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم منطقه محروم فراهم شد

بخش هزارجریب نکا یکی از بخش های محروم شهرستان و استان مازندران در سال های اخیر مورد توجه رسانه ها و مسئولان بوده و گزارش های مختلف رسانه ها در حوزه های اجتماعی و اقتصادی مسئولان زیادی را به این دیار محروم کشانده است.

فرماندار نکا در قالب برنامه ای نو و تازه در منطقه با برپایی میز خدمت خارج از اتاق خود همراه با مسئولان شهرستانی، مسئولان را از نزدیک با مشکلات مردم این بخش آشنا کرد.

در این جلسه مردم از روستاهای دور و نزدیک برای برطرف کردن مشکلات خود به صورت رودرو با فرماندار و مسئولان به گفت وگو نشستند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *