غلامی رئیس خانه تشکلهای مردم نهاد مازندران انتخاب شد/تصویر

در انتخابات عصر امروز براي تعيين هيئت رييسه خانه تشكلهاي مردم نهاد استان با حضور مدیر کل معاونت اجتماعی استانداری مازندران و دیگر مسولين استاني برگزار شده بود محمد رضا غلامي از نكا به عنوان رييس هيت مديره خانه تشکلهای مردم نهاد استان انتخاب شد.
غلامی چندی قبل در انتخابات انجام گرفته در بین سمن های استان جز نه نفر اعضای هیت مدیره برگزیده شده بود اینبار نیز اعضای هیات مدیره از بین خود اورا بعنوان ریاست اتاقشان برگزیدند.

در این انتخابات که با حضور ۷۳ نفر از نمایندگان سمن های مازندران برگزار شد ۱۷نفر برای عضویت در هیات مدیره نامزد شدند که از میان آنان چهار نفر با رای مستقیم نمایندگان حاضر برگزیده شدند.
در پایان انتخابات از مجموع ۶۷ رای ماخوذه محمدرضا غلامی با ۳۳ رای ، علی فلاح با ۳۰ رای ، فاطمه ولایتی با ۲۱ رای و احسان قاسمی با ۲۰ به عنوان اعضای هیات مدیره خانه تشکل های غیر دولتی مازندران انتخاب شدند.
این خانه به گفته مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران دارای ۹ عضو است که چهار عضو از میان تشکل های مردم نهاد دارای مجوز از استانداری انتخاب شدند و بقیه باید از بین تشکل های دارای مجوز از سایر نهادها برگزیده شوند.
عسی قاسمی طوسی گفت که در انتخابات امروز نمایندگان ۵۵ تشکل دارای مجوز مستقیم از استانداری و ۱۸ تشکل داری مجوز از فرمانداری ها شرکت داشتند و نمایندگان خود را برای عضویت در هیات مدیره انتخاب کردند.
وی افزود : سه نفر نماینده سمن های دارای مجوز از سازمان بهزیستی و ۲ نفر از نمایندگان سازمان های مردم نهاد مجوز گرفته از وزارت ورزش و جوانان نیز باید به هیات مدیره راه پیدا کنند تا ترکیب ۹ نفره آن کامل شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی مازندران پیش از برگزاری انتخابات هم گفت : خانه تشکل های غیر دولتی استان مازندران به همت دولت تدبیر و امید با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال راه اندازی شده است.
عیسی قاسمی طوسی هدف از راه اندازی این خانه را ساماندهی ، رفع مشکلات و حمایت بیشتر از سازمان های مردم نهاد استان برشمرد .
وی گفت : تا پیش از این تشکل های مردمی دیگر بخش ها از جمله کشاورزی و کارگری دارای مجموعه منسجمی از قبیل خانه کشاورز و خانه کارگر بودند و هم اکنون با راه اندازی خانه تشکل های غیردولتی ، سایر سازمان های مردم نهاد هم دارای تشکیلات منسجم شدند تا مسایل و مشکلات خودشان را مورد بحث قرار دهند.photo_2016-07-24_12-57-03-1024x682

photo_2016-07-24_12-57-58-1024x682

3434_693

82160870-70886310
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اظهار این که سمن های موجود در مازندران با اخذ مجوز از چند نهاد مشغول فعالیت هستند ، گفت : در این مورد هم ساماندهی صورت خواهد گرفت تا صدور مجوز از سوی یک نهاد باشد و از این طریق نظارت بر فعالیت آنها برای مقابله با آسیب های اجتماعی اثرگذار باشد?
بر پایه همین گزارش ذکر این نکته ضروریست که مازندران دارای ۶۴۰ گروه و تشکل مردم نهاد میباشد.

دیدگاه های این مطلب

19 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام و تبریک ویژه محضر مدیر ارزشمند و توانمند شهرمون غلامی عزیز که بحق اثبات کرد دارای شایستگی ها و لیاقت هی فراوانی دارد و آرزوی مدارج بالاتر یرای همشهری عزیزمون

  2. سلام . به نظرم غلامی ثابت کرد که تا بحال فقط به واسطه توانمندیهای خودش پیشرفتهایی در جاهای متفاوت داشته است که این هم موجب افتخار نکاییها باید باشد وخواهشا از به جای تنگ نظری حامی جوانان بومی خودمون باشیم

  3. احسنت بر غلامی احسنت بر نکا . نکا ته پرچم بالا

  4. برادرعزیزجناب آقای غلامی تبریک موفقیتهای بیش ازپیش برایتان آرزومندم( موج سوم)

  5. علی درخشانی فر در گفت:

    خوب دوست داشتنی جناب آقای حاج محمدرضا غلامی انتخاب بجا وشایسته حضرتعالی بعنوان رئیس خانه تشکلهای مردم نهاداستان مارندران که نشان ازلیاقت ومحبوبیت شما می باشدراتبریک می گویم موفقیت شما آرزوی قلبی ماست.
    علی درخشانی فرعضوشورای اسلامی شهرنکا

  6. صابرمیرزایی در گفت:

    جناب اقای محمد رضا غلامی
    انتخاب شایسته شما رابه عنوان رییس خانه تشکلها مردم نهاد مازندران تبریک میگوییم

  7. جناب آقای دکتر غلامی عزیزتبریک ما رو از صمیم قلب پذیرا باشید و

  8. برادرعزیزجناب آقای محمدرضا غلامی انتخاب بجا وشایسته جنابعالی بعنوان رئیس خانه تشکلهای مردم نهاداستان مارندران که نشان ازلیاقت ومحبوبیت ودرایت شما داردراتبریک عرض نموده وبرایتان آرزوی موفقیت درآینده راداریم.
    هیئت مدیره شرکت تلاشگران نواندیش آتیه سازشمال

  9. به نظرم بزرگترین وظیفه ما در این مقطع حمایت از سرمایه های اجتماعی شهرستان که نام نکا را در استان به نمایش میگذارند هست و نباید ازاین فرصتها به راحتی غافل شویم بنابراین بنده هم به نوبه خودم محضر دکتر غلامی عزیزو خوش اخلاق تبریک عرض میکنم

  10. قاسمی مدیرعامل شرکت مهندسی گستره سازان در گفت:

    نگاه به سوابق مدیریتی پشتکار وجدیت آقای غلامی در تمام مراحل کار به همراه دلسوزی چه در داروخانه سیزده آبان چه در شورای شهر چه در فرمانداری واقعا برای جوانان باید درس و الگو باشد و با توانمندیهای انفرادی و دلسوزی برای اقشار ضعیف به این جایگاه رسید که ارتباطات خوب ایشون هم بی تاثیر نبوده است و قطعا به مدارج بالاتری دست خواهد یافت . انشاءالله

  11. جمعی از مهندسین شهرستان نکا در گفت:

    دکتر غلامی شایسته این مقام میباشد چون ایشان چندین سال خالصانه در این راه بدون هیچ چشم داشتی پرتلاش و باانرژی کار کردند. باشد که شاهد پیشرفت های بیشتر این عزیز باشیم.آمین.

  12. اساتید دانشگاه آزاد شهرستان نکا در گفت:

    سلام جناب آقای غلامی انتصاب شایسته حضراعالی رابه عنوان رییس هییت مدیره خانه مردم نهاد استان تبریک و تهنیت عرض مینماییم. شما از افتخارات شهرستان نکا میباشید.

  13. شورای شهرستان در گفت:

    جناب اقای دکتر غلامی باتبریک وارزوی توفیق روز افزون انشااله همچون گذشته مردم عزیزاز خدمات ارزنده جنابعالی بهرمند گردند.
    با قری
    شورای اسلا می شهرستان

  14. با تشکر از آقای یدالهی عزیزدر خصوص پوشش خوب در راستای حمایت از ظرفیتهای شهرستان

  15. از شنیدن این خبر بسیار مسرور شدیم که جایگاههای استانی در اختیار نکاییها قرار میگیرد . تبریک ویژه محضر غلامی بزرگ

  16. با توجه به روحیه و مدیریت دکتر غلامی که در هر کجا باشند قطعا موفق خواهد بود آرزوی توفیقات روزافزون و مراتب بالاتر رو آرزومندیم

    • نبی الله از نکا در گفت:

      جناب آقای دکتر غلامی با سلام و عرض تبریک و آرزوی توفیقات روز افزون برای جنابعالی انشاالله در این مسئولیت خطیرهم پیروز وسربلند باشید.

  17. غلامی ته پرچم بالا

  18. دكتر تبريك
    منتظرحضورتان در انتخابات مجلس هستيم
    مديري توانمند,شجاع,جسور,روشنفكر,بيدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *