یادواره شهدای زروم برگزار میگردد

بنا به اعلام ستاد یادواره شهدای روستای زروم ؛یادواره شهدای سرافراز این روستا پنج شنبه ۲۸ مرداد از ساعت ده صبح برگزار خواهد شد.
حاج یوسف سلطانی با اشاره به ضرورت بر پایی یادواره شهدا گفت: با پرداختن به جایگاه رفیع شهادت در اسلام و نظام اسلامی ایران حماسه ایثار در دل دیگر مردم یادآوری خواهد شدملت ما تمام عزت و سربلندی نظام خود را مرهون خون شهدا میداند و قطعا قدردان شهداست.
سلطانی تصریح داد: برگزاری چنین مراسمی زنده کردن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نیز ارج نهادن به مقام خانواده های شهدای گرانقدر بوده و هر اندازه در برگزاری مراسم یادواره شهدا تلاش کنیم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کرده ایم.

این یادگار دوران دفاع مقدس ا بیان این که شهدا همواره ناظر بر اعمال ما بوده و هستند گفت: اگر در دوران دفاع مقدس خواسته شهدا از ما حضور در جبهه ها و نبرد با دشمن بود امروزه خواسته شهدای گرانقدر اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم های دشمنان نظام اسلامی ایران است.

وی اظهارامیدواری کرد همه مردم با رعایت الگوی مصرف و تولیدکنندگان با افزایش کیفیت تولید خود به خواسته شهدای والامقام جامه عمل پوشانده و دشمنان نظام را یک بار دیگر مایوس نمایند

IMG_20160816_075836

IMG_20160816_075829
به گزارش نیکا خبر این یادواره در قالب گرامیداشت یادو خاطره دو تن از آلاله های این روستا ،شهیدان قاسمی و کاظمی با سخنرانی سردار رادان و مداحی سلحشور در مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار می شود.IMG_20160815_101120

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. منتظر قدوم مبارک مهمانان عزیز هستیم شهدا میزبان این یادواره اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *