نشست روابط عمومی های شهرستان نکا/ تصویر

فرماندار نکا امروز در جلسه روابط عمومی‌های شهرستان نکا در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: روابط عمومی نوعی علم و دانش است که باید با استفاده از توانمندی‌های درون و برون‌سازمانی، عملکردها را به درستی اطلاع‌رسانی کرد.13822

وی افزود: آگاهی از نیاز مردم و اطلاع‌رسانی به مدیران از جمله مسائل مهمی است که باید در دستور کار روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم اطلاع‌رسانی در ادارات باشد و با سوق دادن عملکردها به سمت فعالیت‌های الکترونیکی، اطلاعات درست بر مبنای فعالیت‌های انجام شده ارائه شود.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم و روابط عمومی‌های ادارات باید بیش از هر زمان دیگری در انعکاس عملکردها به مردم و افزایش مقبولیت نظام تلاش کنند، یادآور شد: روابط عمومی‌ها قلب تپنده در هر اداره و سازمانی هستند که موفقیت سازمان و نهاد در گرو اطلاع‌رسانی موفق آنان است.

این مسؤول گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرستان برای رفع مشکلات و بیان نقاط ضعف و قوت هر دستگاهی از مسائل مهمی است که باید توسط روابط عمومی شناسایی و برای رفع آن اقدام شود و بدانیم روابط عمومی موفق در گرو اطلاع‌رسانی به موقع است..

احمدی همچنین با اشاره به مشکلات شهرستان و خدمات انجام شده، آسفالت راه روستایی از دغدغه‌های مهم روستاییان در مناطق مختلف شهرستان نکا دانست که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است و با قوت در حال انجام است که در مجموع از سال گذشته تاکنون آسفالت ۱۲۰ کیلومتر از راه روستایی نکا در دستور کار است.

وی با بیان اینکه براساس بسته آسفالت راه روستایی ارائه شده برای روستاهای نکا در سال گذشته، آسفالت ۷۰ کیلومتر از راه روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت که جاده‌های روستایی چناربن، دوآب، درویشان، امامیه، درویش‌خلک و.. عملیات آسفالت انجام شده است.13825

فرماندار نکا ادامه داد: زیرسازی آسفالت سه‌راه سوچلما به ارم و نوده به برفام هم از اعتبارات سال گذشته انجام شده است و در سال جاری نیز اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برای آسفالت ۵۰ کیلومتر از راه روستایی ۹ روستای نکا در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول همچنین به بهسازی جاده بندبن به دامغان اشاره کرد و یادآور شد: این جاده نیز با برنامه‌ریزی، مطالعه و بررسی مناسب در دستور کار قرار دارد که ۴ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی تخصیص یافته و هم‌اکنون عملیات اجرایی در حال انجام است.

احمدی با اشاره به اخذ دهیاری مصوب برای ۱۷ روستای شهرستان نکا در بخش مرکزی و هزارجریب گفت: با راه‌اندازی این دهیاری‌ها شاهد عمران و آبادانی بیشتر در روستاها خواهیم شد، ضمن اینکه ۴۰ طرح هادی در روستاهای مختلف نیز در دستور کار است.13826

وی گفت: تغییر الگوی کشت در مناطق روستایی و اراضی شیبدار، تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی به روستاهای مختلف بالادست و دشت، تکمیل خانه‌های بهداشت، در دست ساخت بودن پل روگذر ورودی نکا بعد از وقفه پنج ساله، اجرای روشنایی کمربندی، چهاربانده کردن نکا به نیروگاه به طول ۲۷ کیلومتر و.. از جمله پروژه‌های مهم در دست اقدام در این دولت است.

فرماندار نکا با اعلام اینکه آمریکا دشمن اصلی ما است و به هیچ‌وجه برنامه‌های هسته‌ای و برجام ( که البته توفیقات مناسبی در این بخش با رایزنی تیم مذاکره‌کننده داشتیم) راهی برای ایجاد رابطه با آمریکا نیست، بیان کرد: هرگز در فکر ارتباط با آمریکا و دشمنان ایران و اسلام نیستیم چرا که دشمنان در فکر ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان هستند و ایران اسلامی با حضور خود در مجامع بین‌المللی این برنامه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

مسؤول روابط عمومی فرمانداری نکا هم در سخنانی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با کمک رسانه‌ها اطلاع‌رسانی مناسب از عملکرد دولت ارائه دهند و با اطلاع‌رسانی شفاف، عملکردهای دولت و نظام را برای مردم بازگو کنند و احساس امید و آرامش در میردم ایجاد کنند.13827

مصطفی باقری گفت: دشمنان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند و هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت و نظام است تا با همکاری همه جانبه بین مردم و مسؤولان بتوانیم، نظام را به اوج قله‌های شکوفایی برسانیم.

هادی عاشوری، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی نکا هم در سخنانی با تأکید بر شفاف‌سازی اطلاع‌رسانی‌ها دولت برای مردم گفت: برخی از مردم از عملکردهای دولت رضایت ندارند که به عنوان مثال تحریم‌ها براساس اعلام دولت‌مردان به طور کامل بعد از برجام باید از بین می‌‌رفت که انتظار از دولت است که در این بخش فعالیت بیشتری انجام شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *