حمله خرس به چوپان نکایی/تصویر

سخنگوی اورژانس استان مازندران اعلام کرد : امروز شنبه ۲۳ مرداد خبر درگیری جوان ۱۸ ساله با یک قلاده خرس در منطقه هزارجریب به مرکز پیام شرق استان مازندران اعلام شد. این حادثه در روستای لترگاز سفلی منطقه هزارجریب اتفاق افتاد.
ذکریا اشکپور با اشاره به اینکه همکاران پایگاه زرندین نکا به محل حادثه اعزام شدند، گفت: جوان ۱۸ ساله چوپان متوجه درگیری سگ های گله با خرس شد و هنگام نزدیک شدن به آنها، خرس به وی حمله کرد و در نهایت به کمک سگ‌ها و تلاش خود، خرس را فراری داد.1

2
سخنگوی اورژانس استان مازندران یادآور شد: به گفته همکاران، خوشبختانه آسیب های وی شدید نبوده و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام حسین نکا منتقل شد.
خانم دکتر شیبانی رئیس بیمارستان امام حسین نکا نیز با اعلام اینکه محمد رضا بخشی جوان ۱۸ ساله از اهالی روستای زنگت سفلی در حین مراقبت از گوسفندان خود در مرتع روستای لترگازسفلی مورد حمله خرس قرار گرفته بود از دو ناحیه بدن دچار جراحت شده است از سوی نیروهای امدادی مورد پذیرش این بیمارستان قرار گرفت و پس از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات درمانی به بخش منتقل شد و حال عمومی وی روبه بهبودی می رود .
گفتنی این جوان نکایی در اظهارات خود به خبرنگار نیکا خبر گفته که سگ گله موجب نجات جان وی شد .
۲۰۱۶۰۸۱۳_۱۶۴۷۳۷

۲۰۱۶۰۸۱۳_۱۶۴۷۰۹

۲۰۱۶۰۸۱۳_۱۶۴۷۰۵

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *