یک روز دو حادثه مرگبارتصادف درنکا/ تصویر آرشیو

حادثه اول :تصادف موتورسیکلت با عابر پیاده که منجر به مرگ شهروند هفتاد ساله نکایی شد .
در این سانحه که ظهر دیروز اتفاق افتاد برابر نقل قول شاهدان عینی ،درتصادف خودروی نیسان با موتورسیکلت و در ادامه این سانحه موتور سیکلت با عابرپیاده رحمان سعدی پیر مرد هفتاد ساله از اهالی روستای گلبستان بود که شدت جراحت وارده بگونه بود که منجر به فوت او شد .
لازم به یاد آوری است راننده نسیان صحنه تصادف را ترک کرده و متواری شد .
حادثه دوم : دردر سانحه تصادف برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت نیسان درمحور پی رجه نکا، ورودی امام زاده ابراهیم روستای خرم چماز راکب موتور سیکلت جان باخت.
بخشدار مرکزی نکا با اعلام این خبر گفت:حادثه تصادف حوالی ساعت۱۷ روزگذشته در محور سدگلورد اتفاق افتاد بگونه ایی که راکب موتور سیکلت جوان ۲۸ ساله بنام محمد صفری ازفرعی خرم چماز با ورود به محور اصلی با خودروی وانت نیسان برخورد کرد.
عقیل محمودی گفت:باورود آمبولانس و اورژانس اقدامات امدادی بدلیل شدت جراحت وارده کارساز نبودوجوان ۲۸ ساله نکایی در این تصادف جان باخت.
عکس آرشیو است 44

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید


  1. انا للله و انا الیه راجعون
    « و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی ، آغازی بی پایان را می سراید »
    خبر درگذشت [جوان ناکام محمد صفری] عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند؛ ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید. این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای انمرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.
    قالیشویی نمونه شمال

  2. انا لله و انا الیه راجعون

    خداوند رحمتش کند

  3. خانواده میرزایی از استان یزد در گفت:

    درگذشت محمد عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند .ولی در برابر تقدیر الهی چاره ایی جز تسلیم و رضا نیست .
    این ماتم جانگداز را به خانواده محترمش صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای انان صبر و اجر و برای ان عزیز سفر کرده علو درجات را طلب می کنیم.

  4. انا لله وانا الیه راجعون
    داداشی روحت شاد…

  5. میرزایی از یزد در گفت:

    مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارز ترین تفسیر فلسفه افرینش در فراخنای بی کران هستی ویگانه راز جاودانگی اوست.

    از درگاه خداوند متعال برای محمد عزیز رحمت ومغفرت واسعه و برای
    خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم.

  6. روحش شاد ویادش گرامی باد

  7. میرزایی از یزد
    انا لله وانا الیه راجعون
    ضایعه در گذشت نا گهانی محمد عزیز غمی بزرگ و سنگین در دل همه ی دوستان و اشنایان به جای گذاشت .
    این مصیبت بزرگ را به خانواده محترمش تسلیت می گوییم وبرای ان عزیز سفر کرده علو درجات الهی را مسئلت می داریم .
    روحش شاد و یادش گرامی باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *