روحی:ارشاد با جدیت پیگیر پردیس سینمایی نکاست

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا گفت: با توجه به تعطیلی تنها سینمای این شهرستان و تغییر کاربری انجام شده، ساخت پردیس سینمایی با قوت پیگیری می‌شود.
مهدی روحی در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان نکا در گذشته دارای سینما بود که ساختمان قدیمی آن بازسازی نشد و به همین دلیل، سینما تعطیل شد و وارثین این ملک اقدام به تغییر کاربری آن کردند که به آنان اعلام شد تغییر کاربری برای سینما داده نمی‌شود.

وی افزود: وجود سینما در شهر هنری و فرهنگی همچون نکا از جمله نیازهای هنرمندان، نسل جدید و خانواده‌ها است که با قوت دنبال می‌شود که برای این منظور، رایزنی‌های مختلف با وراث این ملک انجام شد تا پردیس سینمایی را در دستور کار قرار دهند که از طرف مالکان و وارثین، استقبالی انجام نشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا بیان داشت: به‌دلیل اینکه مجوز تغییر کاربری سینما به وراث داده نمی‌شود و همچنین به این منظور که شهرستان نیازمند سینما است، برنامه‌ریزی‌های مختلفی توسط مسؤولان شهرستانی انجام شد تا ساخت پردیس سینمایی در نکا در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول ادامه داد: با ساخت پردیس سینمایی در نکا، علاوه بر ایجاد سینما می‌توان از کاربری‌های مختلف تجاری این پردیس نیز استفاده کرد و در اشتغالزایی جوانان و کاهش بیکاری نقش‌آفرین بود.

روحی گفت: کار فرهنگی نیازمند تلاش، همت و پشتکار است که با توجه به درخواست‌های مکرر مردم برای راه‌اندازی سینما و اکران فیلم در این شهرستان، در حال حاضر در حال رایزنی با بخش خصوصی برای واگذاری سالن اجتماعات مجتمع‌ فرهنگی امیرالمومنین (ع) هستیم تا بدین صورت تا زمانی که سینمای شهرستان احیا نشده، شرایط اکران فیلم در مجتمع ارشاد نکا مهیا شود.
۲۰۱۶۰۷۲۷_۱۲۱۴۲۵

۲۰۱۶۰۷۲۷_۱۲۱۳۳۶

۲۰۱۶۰۷۲۷_۱۲۱۳۲۷
وی با اشاره به در پیش بودن هفته و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال و در ۳۶۵ روز در کنار مسؤولان و مردم برای انعکاس خبرها، اتفاقات و برنامه‌های مختلف در جامعه هستند و تنها یک روز به نام آنان نام‌گذاری شده که امیدواریم همه مدیران برای بزرگداشت این روز تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ادامه داد: ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه هفته بزرگداشت خبرنگار نام‌گذاری شده است که در شهرستان نکا برنامه‌هایی همچون دیدار با امام جمعه، آئین تجلیل از اصحاب رسانه، دیدار با خانواده شهید رسانه، بازدید از پروژه‌های عمرانی و مناطق گردشگری و… برنامه‌ریزی شده است.

روحی با تأکید بر اینکه امسال در شهرستان نکا در نظر داریم تا برنامه‌ای منسجم برای اهالی خبر برگزار شود، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های مختلف از برگزاری مراسم روز خبرنگار به‌طور جداگانه خودداری کرده و با اتحاد و هماهنگی، برنامه منسجم شهرستانی برای تجلیل از خبرنگاران اجرایی شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *