ضامنی:ساختن جامعه‌ای عفیف از دلایل پایه‌گذاری انقلاب اسلامی است

رئیس کنگره ملی بسیج دانش آورزی کشور، گفت: حجاب زن سبب غیرت در مرد می‌شود و غیرت جامعه را از هرگونه پلیدی حفظ خواهد کرد.

به گزارش نیکاخبر، فرانک ضامنی با اشاره به اینکه وقتی زن حجاب داشته باشد مرد خود را ملزم به داشتن غیرت می‌کند، اظهار کرد: مردی که غیرت داشته باشد خودش، خانواده‌اش و در نتیجه جامعه را از هرگونه پلیدی حفظ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که زن حجاب نداشته باشد مرد هم بی‌غیرت می‌شود، افزود: مردان ایران اگر بی‌غیرت شوند برای استعمارگران جهان فرش قرمز پهن می‌شود در نتیجه با از بین رفتن حجاب اجتماع، اقتصاد و امنیت کشورمان از دست می‌رود.

رئیس کنگره ملی بسیج دانش آمورزی کشور، تصریح کرد: ساختن جامعه عفیف از اهداف امام عصر(عج) و حتی از دلایل پایه‌گذاری جمهوری اسلامی ایران است و این جامعه را همین زنان با ایمان باید بسازند، که خیلی هم سخت نیست.

590089_488

این مسئول خاطرنشان کرد: وقتی ادعا می‌کنید که حجاب مانع آزادی است، بنابراین هر مردی که در خیابان به شما تعرض می‌کند شما نمی‌توانید به سبب کار ناشایستش به وی اعتراض کنید.

ضامنی ادامه داد: اگر دختری بخواهد، نعمت حجاب را از خودش بگیرد و خود را در معرض نمایش بگذارد، عفت خود را از بین برده است.

وی تصریح کرد: شاید بدترین حرفی که می‌توان به فرد بد‌حجاب زد این است که خانم یا آقا به دلیل امنیت جامعه، حجابت را حفظ کن.

رئیس کنگره ملی بسیج دانش آمورزی کشور و نخبه علمی و فرهنگی قائم‌شهر در پایان گفت: به خواهرانم توصیه می‌کنم تا حجاب خود را حفظ کنند تا امنیت جامعه حفظ شود.

خبرگزاری بسیج ازمازندران

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *