لقمه جدید BBC ! / صدای پای “نفوذ” در مازندران شنیده می شود

آیا کسانی درصد هستند در دوران روحانی مچکریم،مازندران را برای مقاصد سیاسی و حزبی خود به حیاط خلوت رسانه های بیگانه و جولان نفوذ دشمن تبدیل کنند؟!
به گزارش نیکاخبر: حاشیه های سیاسی در دوران پسابرجام از دستاورهای برجام پررنگ تر است و صدای پای نفوذ دشمن در این دوران از هر دوره دیگر بیشتر به گوش میرسد.

با توجه به اینکه هدف مذاکره ایران در مسائل اقتصادی و سیاسی برآورده نشد و هر روز آمریکا با دبه کردن و عدم تعهد به مفاد برجام،از عدم دستیابی ایران به پول های بلوکه و حتی عدم لغو همه تحریم ها طرح و نقشه ای جدید دارد؛ اما آنچه که قابل تامل است درخواست ها و شروط های بی حساب و کتاب بیگانگان از ایران می باشد.

از جمله این درخواست ها را می توان ،درخواست رسمی شبکه رسانه‎ای BBCاز وزارت امور خارجه و وزارت ارشاد برای آغاز دوباره فعالیت در داخل ایران و در شهرهای مهم کشور دانست که یکی از آن مرکز مازندران است.

رسانه لجن پراکن بی بی سی درخواستی کرده علاوه بر تهران،در ۹ شهر کشور این شبکه دفتر داشته باشد.

بر اساس درخواست این بنگاه شایعه پراکن، شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، ساری، آبادان و… در اولویت جهت ایجاد دفتر اعلام شده است.

این رسانه سلطنتی انگلیس در درخواست خود تاکید کرده است که ایجاد این دفاتر به صورت تدریجی و با استفاده از نیروهای محلی خواهد بود.

شبکه سلطنتی روباه پیر که هدف تاسیس آن براندازی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یکی از پرخرج ترین رسانه های دنیا برای از بین بردن انقلاب اسلامی می باشد که تنها نمونه کوچک هدایت و رهبری این رسانه دروغ پراکن را در فتنه ۸۸ مشاهده کردیم، امروز برخی از شهرهای ایران بویژه مازندران را نقطه هدف خود قرار داده تا بتواند با سرمایه گذاری گسترده رسانه ای به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد.

مازندران با داشتن مواهب طبیعی کوه و جنگل،یکی از اولین استان ها در جذب توریست و گردشگر است.

همچنین مازندران در فعالیت های سیاسی بویژه در انتخابات یکی از استان های برتر کشور به شمار می رود و مشارکت مازندرانی ها در فعالیت های سیاسی و اجتماعی در نوع خود بی نظیر می باشد.

عدم تغییر سبک زندگی مردم مازندران با شدیدترین حملات تهاجم فرهنگی در این چند سال اخیر با برگزاری و پیاده سازی انواع و اقسام برنامه مبتذل فرهنگی با توجه به پیشینه این دیار مذهبی به علویان،دهان دشمنان را به تعجب وا داشت.

و از طرفی روحیه شجاعت و غیوری مردم دیار علویان برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (علیهم السلام) که تا کنون با تقدیم ۳۲ شهید مدافع حرم همراه بود،زبانزد خاص و عام شده است.

این نکته هم قابل ذکر است مازندران با جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون با ضریب نفوذ اینترنت معادل بیش از ۸۶.۷۷ درصد از نظر تعداد کاربران اولین استان کشور نیز بشمار می رود.

حال با توجه به شرایط و موقعیت منحصر به فرد مازندران چه از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی و ….سوالی که مطرح می شود آنکه چه کسانی خواستار راه اندازی دفتر رسانه سلطنتی روباه پیر در مازندران شده اند؟ چرا که باید این نکته را در نظر گرفت همیشه عرضه برابر تقاضا است و تا در خواستی صورت نگیرد بی بی سی دست به درخواست صریح برای راه اندازی شبکه را در مازندران و ساری نمی دهد آنهم با توجه به آنکه در این درخواست یادآوری کرده که از نیروهای محلی(!!) هم استفاده خواهد کرد.

کدام جریان ، گروه یا احزابی برای فعالیت بی بی سی در مازندران لحظه شماری می کنند و شاید پیشاپیش برای راه اندازی این شبکه اقدامی هم کرده اند!؟

و سوال دیگر آنکه آیا کسانی درصد هستند در دوران روحانی مچکریم،مازندران را برای مقاصد سیاسی و حزبی خود به حیاط خلوت رسانه های بیگانه و جولان نفوذ دشمن تبدیل کنند؟!

و سوالات مشابه دیگری که پاسخ آنها به افکار عمومی در آینده نزدیک داده خواهد شد.

خبرگزاری بسیج

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نمی دانیم آیا شما مخالف bbc هستید یا مخالف آقای روحانی ؟

    در ضمن شروط خودش جمع است پس شروط ها درست نیست.

  2. از اینکه همه ملت ما بایستی در برابر مکر و فریب دولت استعمار گر انگلیس حساس و هوشیار باشند شکی نیست ، انگلیسی که سردمدار دو جنگ ویرانگر جهانی در قرن بیستم بوده و نسبت به کشور ما هم خیانت های نهان و آشکار بیشماری داشته و البته هنوز هم دارد.
    اما با این وجود گویا نویسنده محترم در خوابه که الآن دوره احمدی نژاد گذشته و مردم ما فصل نوینی را آغاز کرده است فصل تدبیر و امید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *