جمعی از تشکل‌های بسیجی دانشگاه آزاد خطاب به فائزه هاشمی

برخی تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خطاب به فائزه هاشمی نوشتند: چیزی که دین مردم را ضعیف می‌کند، نیاوران نشینی و اشرافی‌گری و فساد اقتصادی فرزندان و سیاست گذاری‌های اشتباه و منفعلانه دوستان شماست نه حکومت اسلامی.
به گزارش نیکاخبر: بسیج دانشجویی ۱۱ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به فائزه هاشمی اعلام کردند: نیاوران نشینی و اشرافی‌گری و فساد اقتصادی شما و دوستانتان دین مردم را تضعیف می‌کند نه حکومت اسلامی.

در ابتدای این نامه امده است: روزگاری علیه اسلام ناب شمشیر می‌کشیدند و حال علیه حکومت اسلامی!! آقازاده‌هایی که خود باعث هتک حیثیت و ضربه بر پیکره نظام اسلامی بودند و با سیاست‌های نادرست و رفتارهای غیر اسلامی خود پنجه در صورت حکومت اسلامی کشیدند حال دم از عدم کارایی آن می‌زنند.

در ادامه این نامه خطاب به فائزه هاشمی تاکید شد: شما که یکی از متهمین و بانیان ولنگاری فرهنگی _اعتقادی در جمهوری اسلامی هستید چطور به خود جرات می‌دهید و از جایگاه متهم به جایگاه شاکی رفته و به اصطلاح دست پیش می‌گیرید؟ آن چیزی که دین مردم را ضعیف می‌کند، نیاوران نشینی و اشرافی‌گری مسئولین، فساد اقتصادی فرزندان، و سیاست گذاری‌های اشتباه و منفعلانه دوستان شما است، نه حکومت اسلامی.

این تشکل‌های دانشجویی تاکید کردند: آن چیزی که شما از آن به عنوان ضعیف کننده دین مبین اسلام یاد می‌کنید حکومت اسلامی نیست، هنجارشکنی و قانون‌گریزی شما و دوستانتان در فتنه ها است. آن چیزی ممکن است برخی را نسبت به حکومت اسلامی شبهه دار کند، ارتباط گیری و به رسمیت شناختن فرقه‌های ضاله بهائیت است که پایگاه اصلی آن در اسرائیل قرار دارد. امروز به برکت امنیتی که زیر سایه حکومت اسلامی ایجاد شده است امثال شما در حال جولان در کشور هستید. ورگرنه حقتان آن بود به علت شرکت در کودتای آمریکایی اسرائیلی سال ۸۸ مانند کودتاچیان ترکیه ای برخورد سختی با شما گردد.

در ادامه تاکید شد: دانشگاه آزاد اسلامی چه جوابی برای بکارگیری ضد انقلاب و عناصر مخالف نظام اسلامی دارد؟ امام راحل، فرمان تاسیس دانشگاهی را دادند تا دردی از معضلات و عقب ماندگی‌های علمی کشور را حل نماید و یاور نظام اسلامی باشد، نه اینکه منحرفین و طرفداران بهائیت در آن جولان بدهند و در آن مسئولیت بگیرند. چطور آقایان از آرمان‌های امام(ره) دم می‌زنند اما به کسانی که در حق مهمترین یادگار امام (ره) یعنی حکومت اسلامی ظلم می کنند مسئولیت می‌دهند؟!

در خاتمه این نامه آمده است: ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از آقای هاشمی رفسنجانی انتظار داریم در کمترین حالت ممکن، تکلیف خود با فرزند منحط شان را مشخص کنند و از قوه قضائیه خواهان برخورد با جولان دهنگان ناتوی فرهنگی دشمن در دستگاه و نهادهای آموزشی کشور هستیم.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مازندران

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. روابط عمومی در گفت:

    سلام اقای یدالهی بسیج دانشجویی کدام استان می باشند

  2. با سلام و ادب
    یاد ضرب المثل زبان مادری مون افتادم:
    خنده نزن کسون ره سر شونه تنه فرزندون ره
    دقیقا حرفهایی که توی این متن اومده و به تشکلهای محترم بسیج دانشگاه آزاد منتسب است رو روزگاری جناب آقای هاشمی به سردمداران حکومت پهلوی میزد و این شد نتیجه اش که تکفیرش میکنیم
    یک سوال:
    ما به عنوان منتقد باید چه کنیم که فردا از ما نخوان تکلیف فرزندان منحتمون رو روشن کنیم؟
    آیا به این فکر کردیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *