اصغری:فلسفه پروژه مهر شاداب سازی فضای مدرسه است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در گردهمایی آموزشی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استقرار پایه دهم که با حضور مهندس زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش،قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش و نظری معاون آموزش متوسطه استان مازندران در مرکز آموزشی رفاهی آموزش و پرورش این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه مهر مظهر بهره وری ، کارایی و اثربخشی است، گفت: هدف از اجرای پروژه مهر ، تحول بنیادین در دستگاه تعلیم و تربیت است و فلسفه آن شاداب سازی فضای مدرسه است.

قربانعلی اصغری افزود: ما در پروژه مهر به دنبال تغییر هستیم و معتقدیم که تغییرات باید محیط صمیمی و مورد اعتمادی را برای همکاران مهیاکند و انتظار داریم در اجرای کامل این پروژه وزارت آموزش و پرورش کمک کند تا مقام و منزلت معلم و دانش آموز حفظ شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با بیا اینکه پروژه مهر جزء فرهنگ سازمانی  ماست ، گفت : تاکیدات مقام عالی وزارت و عالی ترین مقام تعلیم و تربیت در استان، این پروژه  را به عنوان یک پروژه ملی در آورده به گونه ای که مشارکت سایر سازمانها و نهادها به ویژه  استانداران و فرمانداران بعنوان روسای شورای آموزش و پرورش به خوبی مشهود است.

وی همچنین خاطر نشان کرد : انتقال هدایت تحصیلی از ورودی متوسطه دوم به خروجی متوسطه و استقرار پایه دهم از ویژگی های پروژه مهر امسال است.

اصغری تصریح کرد : استقرار کامل پایه دهم و توسعه متوازن شاخه ها و رشته ها مهمترین کار آموزش و پرورش است که باید تدابیری اندیشیده شود تا اولیا و دانش آموزان با حداقل سختی فرایند ثبت نام  و هدایت تحصیلی را پشت سر بگذارند.IMG_20160726_122445

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بهشهر در پایان با تاکید بر ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی از جدی ترین برنامه های دولت تدبیر و امید است ، گفت : استفاده حداکثری و مطلوب از نیروی انسانی مهمترین راه برون رفت از تنگناهای موجود در تامین منابع انسانی است و عزم جدی آموزش و پرورش شهرستانهای استان مازندران تحقق این مهم و اجرای  دقیق شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم دست ساخته دانش آموز هنرستان شهرستان بهشهر به زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اهدا شد.
گزارش از مریم نظری

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *