فرماندار: محدودیتی برای جذب سرمایه گذاری در نکا نداریم

فرماندار نکا بابیان اینکه هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی وجود ندارد گفت: با حمایت ویژه مسئولان محدودیتی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نداریم.
به گزارش نیکاخبر: جعفر احمدی در جلسه شورای اشتغال که در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد، با اشاره به عملیاتی کردن شعار اقتصاد مقاومتی از شعار تا عمل اظهار داشت: باوجود تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های در شهرستان از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نیمه فعال برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و برون‌رفت از معضلات بیکاری حمایت می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه دولت در امر فعال‌سازی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نیم فعال مصمم و به‌صورت جدی وارد عمل شده است لذا در این مورد از هرگونه حمایت مالی به سرمایه‌گذاران و مالکان این شرکت‌ها دریغ نخواهیم کرد.

13442

فرماندار نکا با اشاره به‌سرعت بخشی کارگاه‌های تولیدی تصریح کرد: فعال شدن مجدد کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نیازمند همدلی مشارکت و اجرای راهکاری آینده‌نگر توسط کارشناسان و مسئولان مربوطه شهرستان است در این راستا بانک‌ها نیز می‌توانند با ارائه تسهیلات به این شرکت‌ها نقش اساسی در ایجاد اشتغال کارا شهرستان ایفا کنند.

به گفته احمدی برای ایجاد اشتغال پایدار و تحول در این حوزه نیازمند توجه و حمایت هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم لذا همه ارگان‌ها جهت برون‌رفت از مشکلات بیکاری و اقتصادی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی موظف به همکاری هستند.

13443
این مسئول بابیان اینکه هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی وجود ندارد افزود: خوشبختانه باوجود همدلی، همکاری و حمایت ویژه مسئولین از سرمایه‌گذاران و همچنین ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی هیچ محدودیتی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نداریم لذا اگر هم به‌صورت ناچیز موانع و مشکلاتی بر سر راه سرمایه‌گذاران قرار گیرد با برنامه‌ریزی و تصمیمات راهگشا از میان برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان واقعاً نسبت به امر اشتغال جوانان تعهد دارند باید با اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند و در این مسیر از هرگونه شعار و حرف بی‌عمل باید پرهیز کرد.

13444
فرماندار نکا به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید اشاره و بیان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف کارگروه اقتصادی به شمار می‌رود که با برنامه‌ریزی و نظارت مستمر به راین فعالیت‌ها محقق می‌شود لذا باید با نظارت اصولی به دنبال فرصت شغلی پویا برای جوانان باشیم چراکه نیروی جوان به‌عنوان یک سرمایه گران‌بهای اجتماعی نیازمند فرصت شغلی پویا و سالم است.

ابوالقاسم سلیمانی در ادامه این نشست با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردمی و در سایه وحدت و همدلی مسئولان محقق می‌شود، بیان کرد: اقتصاد بدون وابستگی و با اتکا به نیروی جوان و ظرفیت‌های ممکن اقتصاد پویا و فعال است لذا در این راستا نیز برای برون‌رفت از وابستگی اقتصادی باید به سمت اقتصاد پویا حرکت کنیم.

13446
به گفته رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نکا با فعال شدن پروژه‌های راکد و اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره فرصت‌های شغلی در این شهرستان ارتقا می‌یابد لذا در این راستا باید موانع تولید و مانع‌تراشی‌هایی که در مسیر اشتغال پایدار و ارتقای تولید داخلی از میان برداشته شود.

وی اضافه کرد: حمایت از سرمایه گذران وجذب آن‌ها به سمت‌وسوی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان می‌تواند گام مؤثری در اشتغال و تولید شهرستان رقم زند که با حمایت و همدلی هرچه بیشتر مسئولان در کارگروه اشتغال محقق می‌شود.
مهر

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام لطفأ يك نگاهى به قوانين دست وپاگير وبوروكراسى ادارى ودريافت عوارض ها ومبالغ زياد صدور پروانه وغيره بفرماييد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *