ایجادحفره بزرگ درکمربندی نکا/تصویر

با شکسته شدن بخشی از پل و ایجاد حفره در این مسیر ؛تردد درمسیر نکا به ساری تنها از درون شهری امکان پذیر شد
پل کنارگذر( کمربندی) نکا تا اطلاع ثانوی یک طرفه خواهد بود.
عملیات مرمت از عصر روز گذشته آغاز شده است وبناست کار تعویض میله گردها و بتون ریزی امروز انجام شود.
اما نکته قابل تامل و گله گی مردم و کسانی که در این محور تردد میکنند را نباید نادیده گرفت که از متولیان راه حسابی عصبانی و خواستارتسریع در بازگشایی این محور شدند .
بعضی شهروندان و یا رانندگانی که از شهرهاو استانهای شرقی وارد قصد عبور از این مسیر به سمت غرب راداشتند و تردد این محور را انتخاب کرده بودند به راه بسته مواجه شدند و بدون هیچ راهنمایی مجدد به مسیر اولیه بر می گشتند.
بهرحال آنچه که موجب شکستگی پل و یا دلایل ایمن نبودن آن شده و علتی برترافیک سنگین در شهرشده و بعنوان کلاف سردرگم بوجود آمده می توانست تنها با تدبیر ساده بصورت خوشاین تری به اتمام برسد.
این نکته حایز اهمیت است که از مدیر راه و مسکن و شهر سازی شهرستان دراین باره توضیح خواستیم ،وی در جواب خبرنگار ما گفت: در این باره اجازه اظهار ندارم و هرچه دلتان خواست بنویسید.
۲۰۱۶۰۷۱۷_۰۹۵۱۵۷

۲۰۱۶۰۷۱۷_۰۹۵۲۱۰

pic۲۰۱۶۰۷۱۸۰۷۲۲۵۷

۲۰۱۶۰۷۱۷_۰۹۵۸۵۵

۲۰۱۶۰۷۱۷_۱۰۳۹۴۵

۲۰۱۶۰۷۱۷_۱۰۳۴۵۶

۲۰۱۶۰۷۱۷_۱۰۳۶۰۸

۲۰۱۶۰۷۱۷_۱۰۳۸۰۴

۲۰۱۶۰۷۱۷_۰۹۵۶۴۴

۲۰۱۶۰۷۱۷_۰۹۵۸۳۶

۲۰۱۶۰۷۱۷_۰۹۵۸۴۴

دیدگاه های این مطلب

14 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خوب عمرش گذشته !!! تفلکی
    کافرا نساختن که ضمانت نامه اجرایی داشته باشه

    مردم از توقعاتشون کم کنن
    پل میخواستین ساختیم
    نگهداری با خودتون!!!!

  2. پل پلهای قدیم (( پل ورسک )) که هنوزم خم به ابرو نیورده …. این پل که من الان دیدم شبیح بستنی نونی میمونه در حال آب شدنه

  3. اصول ساده و روان هر پروژه اجرایی اینه که:
    ۱-در قرار داد حسن انجام کار قید میشود
    ۲- تضمین کیفیت کار تا انتهای قرارداد (عمرمفید)در قرارداد دیده میشود به قید روش نگهداری که در اسناد سازنده ومجری یا مطابق استاندارد جهانی (انجام تست های غیر مخرب در دوره ای زمانی معین)
    ضمنا آقایانی که حرص پست و مقام رو میزنن اینو بدونن باید پاسخگوی عملکرد گذشتگان هم باشند.
    گفتن جمله<> در شان هیچ جایگاه حقیقی و حقوقی نیست
    شان همگان در پاسخگویی و عملگرایی است

  4. با توجه به رسالت خبر رسانی هر چه سریعتراز وقایع دراین واقعه دیرخبر رسانی شد بازم جای تشکر باقی است.

  5. درویشی ازنکا در گفت:

    نکا ته پرچم بالا.دست مسئولین درد نکنه زود متوجه شدند که علاج واقعه قبل از وقوع حادثه نمودند.

  6. احسنت به جامعه مهندیسین باپرورش چنین مهندیسین با تجربه ای مرحبا.

  7. این پل که تصویر آن را دیدیم از جهت استحکام بهتره گفته شود پل کارتونی!!
    بقدری ضعیفه که اگر گله های حیوانات هم ازش عبور کنند خطر ریزش داره !
    در جامعه بی تفاوت این نوع خسارت ها حتمیست ، اما اگر آن پیمانکار بازخواست و محکوم گرددو حقوق مردم از او ستانده شود دیگه کمتر شاهد تکرار تاسف بار این قبیل مسائل خواهیم بود.

  8. ما فقط می خواهیم یه چیز داشته باشیم اما اینکه کی بسازه، چطوری بسازه، چطور نگهداری و حفاظت بشه، چطوری استفاده بهینه بشه و خیلی چیزهای دیگه به ما ربطی نداره
    از نظر من خلایق هر چه لایق.
    لازمه بگم اسفالت بزرگراه های امریکا ۱۵ سال گارانتی دارن. بله ۱۵ سال. این یعنی ۱۵ سال بدون حتی خراب شدنی. اما بعد از ۱۵ سال گارانتی نمی کنیم. لازمه بگم اسفالتهای بزرگراه امریکا تا ۴۵ سال کار می کنه!!!

  9. امان امان .این پل خیلی عمر کنه ۱۰ سال دیگه .پول گرفتن بدونه فکر ساختن الان چوبشو داریم میخوریم .تصور بکنبد این پل چرا عرضش به این بزرگی باشه میتونستن به اندازه زیر پل که جاده داره کوچه خشک ابندان پل بزنن ما بقی با خاک پر میکردند روشو اسفالت میکردن . کجای کارشون درست بود ورودی دو طرف کمربندی پل درست کردن با هزینه گزاف با بیت المال الان شده اثار باستانی. دوست عزیزم که درباره پل ورسک میگه اون ۱۰۰سال ضمانت گرفتن وبا فکر کار شده .تو این مملکت پرژوه ها همون کارکنانی که بازنشست اداره راه هستن انجام میدن وهمینجوری پول میگیرند وماست مالی میکنند به ناظری که باهم یک جوب هستن تحویل میدند ..

  10. با سلام همه این نظرات به جای خود محفوظ ومحترم اما هیچ فکر کردیم مادرنظریه پردازی ها استاندارد ودلسوزانه صحبت کرده ونظرمی دهیم اما خود مان درهرجایگاه کاری هستیم به این موضوع فکرکردیم چقدر هریک مان وجدان کاری وتعهد داریم یا فقط درحرف زدن رتبه اول وعمل واقدام بموقع وجدان کاری اکثریتمان می لنگیم، نکته دیگراین که دستگاه نظارتی مانظارت بموقع داشتند یا بخاطر طلبکاری چندین ماهه ویا ساله ازمجریان طرح پیششان شرمنده اند وناچارا ازاستانداردهای تعریف شده طرح ها وپروژه ها شرمنده اند که هم ازکار وهم ازمسالح ساختمانی وهم از زمانبندی طرح بزنند ودودش بچشم همه ومسیولین باید برود فاغتبرویا اول الابصار

  11. نکته قابل توجه حالا این اتفاق شوم افتادوبشکر پروردگار شروع به ترمیم کرده انددر راه سازی ومتولیان راه کسی نیست که یک دو علایم وتابلوی راهنمایی قرارداده ورهگذران ومسافران سرگردان نگردند وبرترافیک شهر نیافزایند

  12. چه عجب نگفتن تقصیر احمدی نژاده

  13. خخخ اینا رو میگن پل عجب پلینا ورسک چچچیه اونو آلمانی ها ساختن بلد نبودن ک ایرانی ها فقط میتونن ی چیزی درست کنن ک ده سالم دوامم نداشته باشه حالا آلمانی ها ورسکک و ساختن ۹۰ سال پیش هنو نشکسته آدم باید تنوع داشته باشه

  14. واقعا برای مسءولان و مهندسان شهرمون متاسفم ک فقط ب فکر جیب خودشونن!!!
    با این وضع امنیت شهرمونم کم شده !!!
    از وسط چهارراه کلی کامیون و نفت کش رد میشه!!!!
    حتی دریغغ از ی عذر خواهی ساده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *